با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی؛

گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

عصر نمایشگاه- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی گشایش یافت.

گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، این نمایشگاه که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده است، ده‌ها شرکت، کارگاه و کارخانه حوزه نساجی و صنایع وابسته از ایران و سایر کشورها آخرین تولیدات و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.
    در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی تا 14 آذر گردهم آمدند و ضمن ارائه توانمندی های خود؛ زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات و فناوری های نوین این صنعت می پردازند.
    در این نمایشگاه 141 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از 9 کشور ایتالیا، سوئیس، رومانی، بلژیک، تایوان، ترکیه، آلمان، چین و اتریش جدید ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می کنند.
    نمایشگاه نساجی تهران موجب شده است تا کشورهای ایتالیا،آلمان، چین و ترکیه بصورت پاویون (گروهی) در نمایشگاه حضور داشته باشند، انجمن ماشین آلات و قطعات ایتالیا ( ACIMIT) و انجمن ماشین و قطعات نساجی آلمان(VDMA)امسال دو پاویون مهمی هستند که امسال برای نخستین بار در نمایشگاه حضور دارند.
    در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات ، چرخ خیاطی،ماشینهای گلدوزی ودوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.
    برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.
    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در فضایی بالغ بر بیست هزار متر مربع برگزار می شود،و معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌ های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی،انتقال دانش و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت