فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

عصر نمایشگاه- بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی نساجی، ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، در این نمایشگاه 340 شرکت داخلی و خارجی گردهم می‌آیند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود؛ زمینه‌های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم می‌کنند و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می‌پردازند.

    در بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نساجی حدود 160 شرکت داخلی و 180 شرکت خارجی از 11 کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا، و چین جدید‌ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می‌کنند.

    حضور و استقبال کشور‌های خارجی از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران IRANTEX به حدی بود که برخی کشور‌ها بصورت سالن اختصاصی در نمایشگاه حضور دارند که چین با یکصد شرکت، هند با 18 شرکت و ترکیه با 12 شرکت در نمایشگاه حضور دارند.

    در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی ودوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه‌های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

    برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه‌های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.

    در نمایشگاه امسال؛ شرکت‌های دانش بنیان و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی حضور پررنگی دارند و دستاورد‌های خود را ارائه خواهند کرد.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی از 23 تا 26 مهرماه هر روز از ساعت 8 صبح تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت