چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک، زنجیره تامین و صنایع وابسته افتتاح شد

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک، زنجیره تامین و صنایع وابسته افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش  علی محتشم امیری، مدیر برگزاری این نمایشگاه در رابطه با تاریخ برگزاری و موارد مرتبط اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ 13 الی 16 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در فضایی بالغ بر 3هزار متر مربع برگزار می‌شود.

    وی در خصوص شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و هدف از برگزاری گفت: در نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته 50 شرکت و یک کشور خارجی حضور دارد. زیرگروه‌های این نمایشگاه شامل بخش جاده‌ای، حمل‌و‌نقل ریلی و دریایی، بحث انبارداری و همچنین تجهیزاتی مرتبط با بحث لجستیک است. این نمایشگاه با هدف گردهم آوردن بخش‌های مختلف دریایی، زمینی، هوایی و ریلی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که فناوری‌های روز نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

    بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در ارتباط با این رویداد گفت: نخستین رویدادی که امروز در سایت تهران آغاز به کار کرد، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته بود، افزود: این رویداد یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های ایران به شمار می‌آید که در 3 هزار متر مربع و با حضور 46 شرکت  داخلی و یک شرکت خارجی میزبان علاقه‌مندان شده است.

    حسین‌زاده ضمن تاکید بر اهمیت بحث لجستیک و زنجیره تامین اظهار کرد: براساس آمار به دست آمده در سال 2016 رتبه کشور ما در این حوزه 96 بود اما در طول سال‌های گذشته توانستیم در حوزه گمرک، انبارداری، حمل کالا و پست پیشرفت‌های خوبی به دست بیاوریم. ما می‌توانیم به کمک این حوزه علاوه بر رونق‌بخشی به صادرات زمینه را برای ایجاد اشتغال نیز فراهم کنید. به همین دلیل امیدواریم برپایی این نمایشگاهدر سال‌های بعدی پربارتر شود چرا که بحث لجستیک بسیار مهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت