مدیر کمیته ارتباطات نمایشگاه قرآن:

نمایشگاه قرآن، ویترین مجموعه فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف است

عصر نمایشگاه- نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی با اعضای کمیته ارتباطات و تشریفات بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دیدار کردند.

نمایشگاه قرآن، ویترین مجموعه فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، در ابتدای این نشست، عباس نظری‌راد مدیر کمیته ارتباطات و تشریفات بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم، ویترین و برآیند مجموعه فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف در کشور است، بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های کشور در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این رویداد بزرگ قرآنی کشور تاکید کرد.

    وی تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرصه‌ای برای نشان دادن تولیدات و محصولات قرآنی ارگان‌های فعال در این حوزه است.

    وی اظهار کرد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مساعدت و همکاری تمام ارگان‌های دولتی را در جهت عملیاتی کردن اهداف و برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواستار است.

    وی افزود: شأن و جایگاه فعالیت‌های قرآنی، ایجاب می‌کند که نگاهی همدلانه همراه با رویکردی نوین در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم داشته باشیم که لازمه این کار، ارتباط صمیمانه و دوسویه میان برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه سال جاری است.

    در ادامه این نشست، هر یک از نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، برنامه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های پیشنهادی خود را به شورای برنامه ریزی نمایشگاه ارائه دادند و بر فراهم شدن امکانات و فضای مورد نیاز خود در مصلای امام خمینی(ره) تاکید کردند.

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی 23:30 برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت