رئیس حوزه هنری استان مرکزی خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس "خرم‌شهر" در اراک

عصر نمایشگاه- رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکسی با محوریت نمایش عکس‌های روز آزادسازی در اراک برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس "خرم‌شهر" در اراک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، رضا میرزایی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در شهر اراک اظهار داشت: عکس‌های نمایش داده شده در این نمایشگاه توسط هنرمندی دو عکاس پیشکسوت دوران جنگ و دفاع مقدس است که سعی دارد مخاطب را با خود به روزها و لحظه‌های آغزین آزادسازی خرمشهر برده و با خود همراه سازد.

    وی افزود: تعداد عکس‌های نمایش داده شده در این نمایشگاه 30 قطعه عکس 50 در70 است که از سوم تا 6 خردادماه در محل نگارخانه شهیدآوینی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی برگزار می‌شود.

    رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: عنوان این نمایشگاه عکس «خرم‌شهر» است که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعات 9 صبح تا 13 و 16 تا 19 به منظور بازدید به نگارخانه مراجعه کنند.

    میرزایی با اشاره به خاق این آثار گفت: رضا محمدی و عبدالرضا کیهانی خالق این آثار بوده و در همان لحظات ابتدایی آزادسازی خرمشهر با ثبت این واقعه آن را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند و امروز بعد از گذشت سالها با دیدن این تصاویر می‌توان اتفاقات رخ داده در کشور و مقاومت مردم غیور خرمشهر را لمس کرد.

    وی ادامه داد: این دو عکاس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشغول عکاسی بوده و تقریبا بیشتر روزهای جنگ را حضور داشتند و از حضور خود چندین مجموعه به ثبت رساندند.

    رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: بی شک برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و حضور اساتید برجسته در این حوزه می‌توان پیوند ارتباطی موثری را میان نسل دیروز و امروز برقرار کرده و علاوه بر انتقال تجربه می‌تواند سبب انتشار هرچه بهتر فرهنگ ایثار  شهادت و نیز ارتباط گیری نسل امروز با شهداء باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت