از امروز آغاز شد

نمایشگاه بین المللی کاشی،سرامیک وچینی بهداشتی

عصر نمایشگاه- بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کاشی ،سرامیک و چینی بهداشتی درنمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین المللی کاشی،سرامیک وچینی بهداشتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بهنام عزیززاده رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه و رئیس انجمن کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک تهران، بزرگ‌ترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور است و یکی از 3 نمایشگاه بزرگ این صنعت در خاورمیانه محسوب می‌شود.
    وی افزود:​ امسال در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌ها و واحد‌های مختلف تولیدی از داخل و خارج کشور هستیم.
    عزیززاده گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع و در 7 گروه کالایی ازجمله کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، رنگ و لعاب و مواد اولیه، شیرآلات، ​ سرویس‌های بهداشتی و پخش کاشی در یازده سالن نمایشگاهی برگزار شده است.
    وی تأکید کرد: هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشور طی سال‌های اخیر دچار مشکلات شدیدی شده، اما ایران همچنان جزء چند کشور اول تولیدکننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است و در تولید و صادرات همیشه بین رتبه‌های اول تا سوم دنیا قرار داشته است.
    عزیززاده گفت: کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی کشورمان درحال حاضر حدود 550 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنند که از این رقم 350 میلیون متر مربع آن در داخل مصرف می‌شود و مابقی نیز به دیگر کشور‌ها صادر شده و از محل این صادرات سالانه بیش از 455 میلیون دلار ارزآوری صورت می‌گیرد. همچنین در صنعت کاشی و سرامیک کشور تاکنون بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون دلار سرمایه گذاری صورت گرفته و بیش از 380 هزار فرصت شغلی در آن ایجاد شده است.
    بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و رؤسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط گشایش یافت وتا دوازدهم تیر هر روز از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت