با حضور مسؤولان و هنرمندان ؛

گشایش نمایشگاه سه‌گانه عکس «شکوه حضور» در سمنان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سه‌گانه عکس «شکوه حضور» با حضور مسؤولان و هنرمندان در سمنان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه سه‌گانه عکس «شکوه حضور» در سمنان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه عکس «شکوه حضور» با حضور مسؤولان و هنرمندان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت.

    در این مراسم که مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس بسیج هنرمندان استان و جمعی از مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌ها، هنرمندان و عکاسان استان سمنان شرکت داشتند، 30 اثر در سه موضوع سه موضوع راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن 94، انتخابات پرشکوه هفتم اسفند 94 و استقبال پرشکوه مردم از رئیس‌جمهوری در 31 فروردین 95 به نمایش درآمد.

    میثم قدس‌پور، مدیرعامل مؤسسه موج فرهنگ در این مراسم گفت: نمایشگاه سه‌گانه مسابقه عکس «شکوه حضور» استان سمنان با هدف نمایش حضور و صلابت مردم غیور و استوار استان سمنان در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و مشارکت اجتماعی آنان برگزار شده است.

    وی اظهار داشت: 412 اثر از 60 عکاس استان سمنان به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که هیأت داوران، 30 اثر را انتخاب کرد و این آثار از 17 عکاس استان و از چهار شهرستان میامی، شاهرود، سمنان و سرخه است.

    دبیر اجرایی سومین مسابقه استانی عکس «شکوه حضور» افزود: در اختتامیه که اوایل هفته آینده برگزار می‌شود، با نظر هیأت داوران در هر موضوع به سه نفر برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و از اثر برگزیده با رأی مردمی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

    گفتنی است ،نمایشگاه عکس «شکوه حضور» تا 10 خردادماه، همه‌روزه ‌جز روز جمعه از ساعت 17 تا 20 در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    قابل ذکر است ،دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، حوزه هنری استان سمنان، سازمان بسیج هنرمندان استان و شهرستان سمنان، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سمنان، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان در بخش‌ها و مراحل مختلف، مؤسسه موج فرهنگ را در برگزاری این مسابقه و نمایشگاه یاری می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت