در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس ؛

گشایش ۲ نمایشگاه هنری درکتابخانه ملی فارس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های گروهی عکس «پیرسوک» و آثار تجسمی هنرجویان کودک و نوجوان باعنوان «یک سیاره شخصی» در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس آغاز شد.

گشایش ۲ نمایشگاه هنری درکتابخانه ملی فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، نخستین نمایشگاه گروهی عکس «پیرسوک»، شامگاه جمعه 7 خرداد جاری در گالری تار و پود مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس گشایش یافت.

    گفتنی است ،گروه عکاسان پیرسوک که از حدود 2 سال گذشته تشکیل شده، هم‌اکنون 12 عضو فعال داشته و هر عکاس با 4 اثر در این نمایشگاه حضور دارد. در مجموع، در این نمایشگاه 48 عکس در ابعاد 60.90  با موضوع آزاد و مستند اجتماعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

    محسن بدر، احسان قربانی، حمید رحمانی، محمد کارگر، سعید اسلام‌پناه، علی کلاهی، جلال بنیانی، حسین زارع، وحید کشاورز، مصطفی منفرد، ایمان قربانی و فرزاد منوچهری عکاسان این گروه هستند.

    بازدید از نمایشگاه تا 13 خرداد از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در شیراز، چهارراه حافظیه ادامه دارد.

    همچنین شامگاه این روز، هفته فرهنگی «یک سیاره شخصی» با آغاز نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرجویان کودک و نوجوان خانه ایرانی سعدی گشایش یافت.

    موژان انصاری، دبیر این هفته فرهنگی گفت: شعار این رویداد «همه می خوان سیاره شخصی شون رو پیدا کنن» است که جمعیت دانشجویی امام علی (ع) و اورسی همه را به شرکت در این رویداد فرهنگی خیرخواهانه دعوت می کنند.

    وی درباره نمایشگاهی که افتتاح شد، افزود: دراین رویداد یک هفته ای، 60 اثر از کودکان کار شامل 40 نقاشی و 20 اثر تجسمی مورد حمایت جمعیت امام علی شیراز و در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

    انصاری با بیان اینکه در شهریور  سال گذشته یکی از آثار این کودکان در همایش نجومی موسسه بین المللی AAVSO در آمریکا موفق به کسب مقام اول شد، ادامه داد: درکنار نمایشگاه نشست های تخصصی در زمینه کودکان، اجرای زنده موسیقی توسط هنرمندان و گروه های موسیقی شیرازی و اکران فیلم های نوستالژیک کودکان با حضور منتقدان و عوامل فیلم ها برگزار خواهد شد.

    مدیر برنامه خیریه «یک سیاره شخصی» یادآور شد: متولی این برنامه جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) شیراز است.

    وی، عنوان کرد: هفته فرهنگی یک سیاره شخصی که جمعه هفتم خرداد گشایش یافت، با برگزاری آیینی ویژه چهارشنبه 12 خرداد ساعت 22 به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت