معاون اول اتاق بازرگانی تاتارستان روسیه بیان کرد

برگزاری نمایشگاه تخصصی کالاهای صادراتی و مواد غذایی ایران در کازان روسیه

عصر نمایشگاه- معاون اول اتاق بازرگانی تاتارستان بیان کرد :برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه تخصصی کالاهای صادراتی و مواد غذایی ایران در کازان برگزار شود .

برگزاری نمایشگاه تخصصی کالاهای صادراتی و مواد غذایی ایران در کازان روسیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، ایگور نیکلایف معاون اول اتاق بازرگانی تاتارستان بیان کرد : برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه تخصصی کالاهای صادراتی و مواد غذایی ایران در کازان برگزار شود که این می‌تواند نخستین گام در جهت حضور تجار ایرانی به بازار شرق روسیه باشد. به همین دلیل این امیدواری وجود دارد که در آینده، ترددهای هیات‌ها و برگزاری نمایشگاههای تخصصی برای شناخت دو طرف از هم، رونق گیرد.

    ایگور نیکلایف از تمایل جمهوری تاتارستان برای برقراری روابط تجاری به خصوص در حوزه مواد غذایی با ایران خبرداد و گفت: جمهوری تاتارستان یکی از جمهوری‌های خودمختار فدراسیون روسیه است که در قسمت اروپایی واقع شده و بیشتر مردم آن مسلمان هستند، بنابراین تمایل دارند تا از کالاهای ایرانی به خصوص در زمینه کالاهای مرتبط با صنعت غذا بهره گیرند.

    معاون اول اتاق بازرگانی تاتارستان افزود: همچنین رئیس‌جمهور تاتارستان علاقه بسیاری دارد تا رابطه اقتصادی و تجاری مستحکمی با ایران برقرار شود، چراکه 8 استان استراتژیک ایران نزدیک به این منطقه بوده و همجوار بودن با روسیه نیز از جمله مزایایی است که می‌تواند منجر به گسترش روابط اقتصادی تولیدکنندگان این منطقه با ایران شود.

    وی تصریح کرد: از سوی دیگر، با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی سال 2018 میلادی در روسیه و میزبانی شهر کازان به عنوان یکی از شهرهایی که استادیوم برگزاری این رقابت‌ها در آن واقع است، این شهر بازاری مناسب برای گروه‌های تجاری ایران و سایر کشورها به شمار می‌رود و می‌تواند بازار جذابی برای تولیدکنندگان صنایع غذایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت