در محل حوزه هنری ؛

برپایی نمایشگاهی از تازه ترین آثار مکتوب انقلاب اسلامی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تازه ترین آثار مکتوب کتابخانه انقلاب اسلامی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که دوره تاریخی قاجاریه به بعد را شامل می شود ، امروز در حوزه هنری گشایش یافت .

برپایی نمایشگاهی از تازه ترین آثار مکتوب انقلاب اسلامی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه تازه ترین آثار مکتوب کتابخانه انقلاب اسلامی در بخش‌های موضوعی کلیات جغرافیا، تاریخ و تحلیل هنر و شرح احوال هنرمندان، زندگی‌نامه و شرح حال امام خمینی (ره)، زندگی نامه و شرح حال رهبر انقلاب ، تاریخ تحلیلی ادبیات معاصر، تاریخ و فهرست مطبوعات، شرح احوال رجال، تاریخ ایران در دوره جمهوری اسلامی، کلیات انقلاب اسلامی، کلیات تاریخ قاجاریه، تاریخ ایران در دوره پهلوی اول، تاریخ ایران در دوره ملی شدن صنعت نفت، تاریخ احزاب و تشکل‌ها، کلیات تاریخ ایران، تاریخ آموزش عالی ایران و کتاب‌شناسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است .

    رئوف گوهریان، مدیر کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران، در حاشیه گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه این کتابخانه مطابق سنت هر ساله خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضوری فعال داشته است، اظهار کرد: به این دلیل که اغلب ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب آثار خود را عرضه می‌کنند و در این مکان می‌توان به تازه‌ترین آثار دسترسی داشت، در روزهای برگزاری نمایشگاه، در محل حاضر می‌شویم و آثار مدنظرمان را تهیه می‌کنیم.

    وی افزود: در این دوره از نمایشگاه نیز تازه‌ترین منابع مکتوبی را که به کتابخانه ما مربوط می شد تهیه کردیم و در تهیه این منابع، شاخصه‌هایی همچون دوره قاجاریه، پهلوی اول و دوم، احزاب فعال و روحانیون مبارز و غیره را مدنظر قرار دادیم.

    گوهریان ادامه داد: بیش از یکهزار و 500 غرفه را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رصد کردیم و در نهایت حدود 500 جلد کتاب تهیه شد تا پژوهشگران بتوانند از این آثار برای تحقیقات و نگارش آثارشان استفاده کنند.
    به گفته وی ، با پایان نمایشگاه نیز علاقه مندان و اعضای کتابخانه انقلاب می‌توانند از این آثار بهره ببرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت