مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد

بازدید ۳۵ هزار نفر از نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵ هزار نفر از دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان دیدن کردند.

بازدید ۳۵ هزار نفر از نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،جواد کارگران افزود: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از چهارم تا دهم خردادماه در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد میبان علاقمندان و بازدیدکنندگان بود.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه با استقبال خوب مردم استان روبرو شد و امید است تا این نمایشگاه افق روشنی را برای برگزاری نمایشگاه های بعدی ترسیم کند.

    کارگران با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولیدات و خدمات خود را در قالب 51 غرفه برای بازدید عموم عرضه کردند، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در نمایشگاه های بعدی تعداد غرفه ها را افزایش و محصولات عرضه شده را به روز تر و متنوع تر کنیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معرفی رسانه ها و تولیدات نرم افزاری را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: معرفی آخرین دستاوردهای دیجیتال و توانمندی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه و ارائه برخی دستاوردها و توانمندی های دیجیتال دستگاه های اجرایی استان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

    کارگران، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارائه مشاوره و آموزش توسط پلیس فتا، اکران فیلم های ارزشی، رصد ستارگان و خورشید و برپایی نمایشگاه عکس را از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

    وی همچنین غرفه فروش شرکت ها و ناشران، نرم افزارهای رایانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، سرای بازی، غرفه امنیت در فضای سایبری، خدمات اینترنتی و آنتی ویروس و فرهنگ سازی در فضای مجازی را از جمله غرفه های این نمایشگاه برشمرد.

    گفتنی است ،دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضایی بالغ بر یک هزار مترمربع برپا شد.
    نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان چهارمحال وبختیاری در سال 90 شهرکرد برگزار شده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت