مدیر عامل اتحادیه ناشران قرآنی بیان کرد

حضور نداشتن اتحادیه ناشران قرآنی در برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- مدیر عامل اتحادیه ناشران قرآنی با گلایه‌مندی از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن بدون حضور اعضای اتحادیه ناشران قرآنی گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن در افزایش نقدینگی ناشران تاثیر زیادی دارد و این فرصت را برای ناشران قرآنی فراهم می‌کند که بی‌واسطه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

حضور نداشتن اتحادیه ناشران قرآنی در برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، سید محمدحسین محمودی، مدیرعامل اتحادیه ناشران قرآنی با گلایه‌مندی از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن بدون حضور اعضای این اتحادیه با وجود تاکید دولت مبنی بر واسپاری امور نشر به اتحادیه‌ها عنوان کرد: سال‌هاست که اتحادیه ناشران قرآنی درخواست واسپاری امور نمایشگاه قرآن را به اتحادیه ناشران قرآنی مطرح کرده؛ چراکه این اتحادیه تعامل زیادی با ناشران این حوزه و آگاهی کافی از مشکلات و دغدغه‌های آنها دارد.

    محمودی افزود: درعین حال اعضای این اتحادیه حتی در جلسات برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن شرکت داده نمی‌شوند که جای تاسف دارد.

    مدیر عامل اتحادیه ناشران قرآنی همچنین گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن در افزایش نقدینگی ناشران تاثیر زیادی دارد و این فرصت را برای ناشران قرآنی فراهم می‌کند که بی‌واسطه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و از آنها نیازسنجی کنند.

    وی افزود: محل نمایشگاه قرآن تاثیر مستقیمی در کارآیی و جذب مخاطبان دارد و می‌توان گفت، بازگشت آن به مصلی امیدوارکننده است. سال گذشته دوری محل برگزاری نمایشگاه قرآن از مرکز شهر و دشواری دسترسی به آن برای عمومی، افت فروش ناشران را به همراه داشت که امیدواریم با بازگشت به مصلی این مسئله رفع شود.

    محمودی تاکید کرد: به نظر می‌رسد با وجود اعمال سخت‌گیری و لحاظ کردن قانون دارابودن 35 کتاب در کارنامه ناشران برای دریافت غرفه مستقل، به دلیل وجود امکانات نمایشگاهی و فضای مناسب همچنین دسترسی آسان به نمایشگاه، ناشران قرآنی از این نمایشگاه ولو در قالب دریافت غرفه جمعی توسط دو یا سه ناشر استقبال خوبی داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت