در عشق‌آباد ؛

برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی «ایران پروژه-۲۰۱۶» در ترکمنستان

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان و انرژی، آب و برق و خدمات فنی و مهندسی ایران تحت عنوان «ایران پروژه-۲۰۱۶» در عشق‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی «ایران پروژه-۲۰۱۶» در ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن مرتجی مجری برگزاری نمایشگاه‌های ایران در ترکمنستان گفت: سومین نمایشگاه تخصصی«ایران پروژه -2016» و همایش تجاری مشترک ایران و ترکمنستان در تاریخ 28 تا 30 مرداد ماه 1395 در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان در عشق‌آباد برگزار خواهد شد.

    وی افزود: نمایشگاه و همایش تجاری مشترک مذکور با محوریت نفت و گاز، پتروشیمی، ساختمان، صنعت برق، آب، صنعت غذا، بانکداری، صنعت خودروسازی، صنعت کشاورزی، تجهیزات پزشکی، حمل‌ونقل ریلی، گردشگری، توریسم درمانی و صنعت بیمه با هدف توسعه و افزایش حجم صادرات غیر نفتی کشور و نیز به ­منظور برقراری امکان مراودات و مبادلات تجاری فی­مابین تجار و بازرگانان ایران و ترکمنستان برگزار می‌شود.

    مرتجی افزود: افزایش همکاری‌های اقتصادی بین شرکت‌های خصوص و دولتی ترکمنستان و ایران از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌باشد.

    وی تصریح کرد: کلیه کالاهای قابل صدور ایرانی در بخش­‌های مختلف از جمله، تجهیزات صنعت نفت و گاز، سازه‌­های مهندسی ، پروژه‌­های فنی و مهندسی، توسعه شهری، ساخت و سازها و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه، خدمات فنی و مهندسی در زمینه‌های راه‌سازی، پل‌­سازی، آسفالت - انتقال لوله­‌های نفت و گاز و ...در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    مرتجی با تاکید بر اهمیت موثر نمایشگاه و همایش‌های تجاری در شناخت بیشتر از توانمندی‌های بخش‌های مختلف تولیدی و امکانات ایران و ترکمنستان در تامین نیازهای متقابل، گفت: شرکت‌های ایرانی و صاحبان صنایع کشور با حضور در نمایشگاه مذکور بیشتر می‌توانند با ظرفیت‌های صادرات و واردات در این کشور آشنا شوند.

    وی هدف برگزاری همایش تجاری ایران و ترکمنستان و نمایشگاه تخصصی مذکور در عشق‌آباد را ارتقای سطح روابط تجاری و سرمایه گذاری 2 کشور همسایه در حوزه‌های بازرگانی عنوان کرد.

    مجری نمایشگاه‌های تخصصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در ادامه با اشاره به تحولات و ایجاد فرصت‌های جدید در دوران پسا برجام، گفت: در حال حاضر فرصت همکاری اقتصادی با کشورهای همسایه افزایش یافته است و تهران علاوه بر صدور کالا به عشق‌آباد از این کشور می‌تواند برای صدور کالاهای خود به کشورهای آسیای مرکزی بهره‌مند شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت