در محل نشست‌های تخصصی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

اعلام برنامه نشست های تخصصی نمایشگاه قرآن کریم

عصر نمایشگاه- مراسم افتتاحیه نشست‌های بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه، در محل نشست‌های تخصصی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

اعلام برنامه نشست های تخصصی نمایشگاه قرآن کریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حوزه ، مراسم افتتاحیه نشست‌های بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، امروز چهارشنبه 26 خردادماه، ساعت 19 در محل نشست‌های تخصصی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

    همزمان با برگزاری بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن کریم و با هدف فهم معانی و مفاهیم و آموزه‌های عالی قرآن کریم، «کمیته محافل، مجامع و نشست‌های نمایشگاه» در نظر دارد برنامه‌های ویژه‌ای را در چهار محور اصلی ترتیب دهد.

    محور اول، نشست‌های تخصصی قرآن کریم با موضوعات مختلف مانند نقش رسانه‌ها و فضاهای مجازی در فهم قرآن، خانواده قرآنی، سبک زندگی علوی، قرآن در شعر پارسی، نقش رسانه‌ها در فهم قرآن، قرآن و کودک و نوجوان، قرآن در اندیشه و سیره عملی امام خمینی(ره)، قرآن در اندیشه و آثار مقام معظم رهبری، قرآن و کودک و نوجوان و غیره است.

    محور دوم، نشست‌های تخصصی ویژه سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها است.

    محور سوم، برنامه‌های سرای اهل قلم است که دعوت و همنشینی صمیمانه با اساتید، صاحب‌نظران، نویسندگان و پژوهشگران حوزه علوم و معارف قرآن کریم است.

    محور چهارم نیز رونمایی از 24 اثر ویژه فرهنگی، هنری، چاپ و نشر با رویکرد قرآن کریم است.

    برنامه نشست‌ها

    اولین نشست‌ تخصصی نمایشگاه قرآن با عنوان " فضای مجازی و قرآن" امروز 26 خردادماه، ساعت 19، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نشست های تخصصی، با سخنرانی رحیم خاکی برگزار می‌شود.

    پنجشنبه 27 خرداد نیز به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)، نشست "خانواده و فهم قرآن کریم"، جمعه 28 خرداد، نشست "نشر و تولید کتاب‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان" با سخنرانی سید علی کاشفی خوانساری، شنبه 29 خرداد، نشست "نهج‌البلاغه و سبک زندگی اسلامی" با سخنرانی بخشعلی قنبری و همچنین یکشنبه 30 خردادماه نیز نشست "قرآن در شعر پارسی"، با سخنرانی امیر اسماعیل‌آذر برگزار خواهد شد.

    سه‌شنبه اول تیرماه به مناسبت ولادت امام حسن(ع)، نشست "نقش خیرین و مؤسسات خیریه در پیشبرد معارف قرآن کریم"، با سخنرانی محمدصالح طیب‌نیا، چهارشنبه دوم تیر، نشست "رسانه و قرآن کریم"، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، پنجشنبه سوم تیر نشست "صحیفه سجادیه و قرآن کریم"، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوراللهیان، جمعه چهارم تیر، به مناسبت شب قدر، "نشست قرآن در اندیشه و سیره امام(ره) و رهبری"، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، شنبه پنجم تیر، به مناسبت ضربت خوردن امام علی(ع)، نشست "زبان قرآن کریم"، با سخنرانی عباس سلیمی و یکشنبه ششم تیرم، به مناسبت شب قدر، نشست "به سوی فهم قرآن در کودکان و نوجوانان"، با سخنرانی سید علی کاشفی خوانساری برگزار می‌شود.

    ساعت برگزاری نشست ها

    برپایه این گزارش، همه نشست‌های تخصصی نمایشگاه بیست و چهارم قرآن، از ساعت 19 تا 20.30 در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت