نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در شیراز برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو ویژه خودروهای سبک، سنگین و راهسازی از ۷ تا ۱۰مردادماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در شیراز برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، سیدمحمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس دوشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو ویژه بازدیدکنندگان متخصص و فعالان صنعت قطعات خودرو است و به‌مدت چهار روز از ساعت 17 تا 22 پذیرای مخاطبان خاص است.

    موسوی افزود: با هدف اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی افزون‌بر افزایش فاصله بین غرفه‌ها و دو برابرکردن فاصله راه‌روها،تعداد مشارکت‌کنندگان این رویداد 50درصد کاهش داده شده است و به‌ صورت روزانه سالن‌ها و تمام سطوح در طول برگزاری گندزدایی می‌شوند.

    وی با بیان اینکه همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این نمایشگاه رعایت می‌شود، گفت: نمایشگاه یادشده به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان قطعات خودرو داخل کشور و با نظارت اتحادیه‌ها و اداره کل استاندارد فارس برگزار می‌شود و نقش بسزایی در اشتغال‌زایی، شناسایی بازار،پیشرفت علمی و تخصصی صنایع، توسعه اقتصادی و رونق تولید دارد.

    سید عبدالهادی خسروفرد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل شیراز نیز در این نشست با ابراز خرسندی از تفکیک دو نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو عنوان کرد: نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو شیراز به صورت کاملا تخصصی با مشارکت ویژه تولیدکنندگان، صنعتگران، واردکنندگان، شرکت‌های برتر داخلی و خارجی و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه فعالان صنعت قطعات خودرو در این نمایشگاه به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات می پردازند، بر نقش‌ خودروسازی در توسعه صنعت تاکید کرد و این حوزه را از زمینه‌های پرسود در اقتصاد کشور دانست.

    امیر خرم مدیرعامل شرکت نمایشگاهی راشا دیار پارس نیز از حضور 50 شرکت از استان‌های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و اصفهان در این نمایشگاه سخن گفت و ادامه داد: دو سالن حافظ و سرو به مساحت 8 هزار متر مربع به مشارکت کنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو اختصاص داده شده است.

    مجری نمایشگاه قطعات خودرو شیراز اعلام کرد: اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل شیراز، اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و اتحادیه جلوبندها در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند و پاسخگوی متخصصان و فعالان صنعت قطعات خودرو هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت