آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز

عصر نمایشگاه- نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو سه‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهرک گلستان گشایش یافت.

آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این آیین عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تاثیری بسزا در رسیدن به اهداف مدنظر در زمینه جهش تولید است و موجب رونق فعالیت‌های خرد و کلان اقتصادی می شود.

    حمیدرضا ایزدی افزود: هدف در سال جهش تولید این است که کارگاه‌های نیمه‌فعال را به مرحله تولید در ظرفیت بالا برسانیم و کارگاه‌های تعطیل‌شده را به چرخه تولید بازگردانیم.
    وی افزود: برخی کارگاه‌های درحال احداث در استان فارس تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند؛ اما برای تکمیل 40درصد باقیمانده با مشکلاتی مواجه‌اند و تلاش می کنیم با همین میزان پیشرفت به بهره‌برداری برسند.
    وی با بیان اینکه از طرح‌های بزرگ صنعتی  غافل نشده‌ایم، افزود: ظرف دو هفته گذشته فاز دوم طرح توسعه فولاد پاسارگاد با سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان و اشتغال 700 نفر کارگر به بهره برداری رسید؛ در همین راستا و در دیدی کلان درصدد تکمیل چرخه تولید در کارخانه‌های بزرگ هستیم تا بتوانیم از زیرساخت‌های تولید مواد اولیه تا محصول نهایی در کارخانه‌ها بهره مند شویم.

    رییس سازمان صمت استان فارس اظهار داشت: در چند روز آینده کارخانه"کربنات سدیم کاوه" در زمینه تولید  کربنات سدیم  مورد استفاده در صنایع شیشه سازی، شوینده و شیمیایی، با سرمایه‌گذاری بیش از 2هزار و 100میلیارد تومان و اشتغال بیش از هزار نفر در فیروزآباد به بهره برداری می رسد که با تحقق این مهم،  کارخانه صنایع پایین دستی هم شکل می گیرد.
    ایزدی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این کارخانه، صنایع پایین دستی اشتغال ایجاد کنند تا در سال جهش تولید گامی مهم درراستای اشتغال‌زایی برداریم.
    وی در خصوص نقش نمایشگاه‌ها در تحقق جهش تولید  گفت: یکی از اهداف اساسی برگزاری نمایشگاه‌ها شناساندن واحدهای تولیدی به مردم، مصرف‌کنندگان و کسانی است که از محصولات این واحدهای تولیدی استفاده می کنند.
    همچنین مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت کرونایی برگزاری نمایشگاههای تخصصی با رعایت الزامات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است، اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو ویژه بازدیدکنندگان متخصص و فعالان صنعت قطعات خودرو  به مدت چهار روز از ساعت 17 تا 22 پذیرای مخاطبان خاص خود است.
    سید محمود موسوی از حضور 50 شرکت از استان‌های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و اصفهان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: دو سالن حافظ و سرو به مساحت هشت هزار متر مربع به مشارکت کنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو اختصاص داده شده است.
    وی افزود: این نمایشگاه باهدف حمایت از تولید کنندگان قطعات خودرو داخل کشور و با نظارت اتحادیه‌ها و اداره کل استاندارد فارس برگزار شده است و نقش بسزایی دراشتغال‌زایی، شناسایی بازار، پیشرفت علمی و تخصصی صنایع، توسعه اقتصادی و رونق تولید دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت