رئیس اداره ارشاد شهرستان ابهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در فرهنگسرای نور ابهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در فرهنگسرای نور ابهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با موضوع قرآن در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در فرهنگسرای نور ابهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،حسن ناصری اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش تئاتر طنز و تئاتر در قالب ژانر اجتماعی، اجرای برنامه نمایش‌نامه‌خوانی، برگزاری نشست تخصصی ادبی و برگزاری وورک‌شاپ‌های خوشنویسی از جمله برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در طول سال است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری انجمن‌های فعال در شهرستان اجرایی می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی ماه رمضان در قالب جشنواره رمضان در حال انجام است، گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته نمایشگاه صنایع دستی در ابهر با حضور هنرمندانی از رشته‌های کیف دست‌دوز چرمی، معرق، منبت و سوخت‌نگاری، سفال، روبان‌دوزی، سرمه‌دوزی، چوب، کاشی، شکسته، ویترای، روی شیشه و ... اجرایی شد.

    وی با اشاره به اینکه در همین راستا نمایشگاه کتاب نیز در شهرستان ابهر دایر شد، اضافه کرد: این نمایشگاه موضوعی ماه مبارک رمضان دایر شده و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

    ناصری با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت ماه رمضان برگزاری نمایشگاه خوشنویسی است، افزود: این نمایشگاه در قالب نمایش آثار یکی از هنرمندان به اسم مهدی اکبری دایر می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه از یکم تیرماه آغاز شده است، گفت: این نمایشگاه در فرهنگسرای نور ابهر دایر است و به مدت دو هفته دیگر نیز دایر خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 18 اثر در معرض دید عموم قرار گرفته است، تصریح کرد: نمایشگاه مربوط مربوط به آیات قرآنی است.

    ناصری همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم نیز خبر داد و گفت: این محفل نیز روز گذشته پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شریف‌آباد برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت