تفاهم نامه همکاری بین هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب امضا شد

عصر نمایشگاه- با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و مدیرعامل شرکت آریا زیگورات، تفاهم نامه همکاری بین شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات متولی هتل‌های بین المللی فرودگاهی امام خمینی ( ره) امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بین هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب امضا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، به منظور فراهم نمودن امکانات رفاهی بیشتر برای شرکت‌کنندگان  در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تفاهم همکاری دو جانبه در خصوص استفاده از امکانات رفاهی و اقامتی هتل‌های Novotel  و Ibis بین نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و هتل های بین المللی فرودگاه امام خمینی( ره) امضا شد.

    محمدرئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه وجود فضای اقامتی و رفاهی یکی از ملزومات مهم در زمینه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی است، اظهار داشت: ایجاد فضای اقامتی و رفاهی برای مجریان، غرفه داران، مهمانان و بازدیدکنندگان نمایشگاهی که از سراسر کشور و یا خارج از کشور که در زمان برگزاری نمایشگاه ها در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب شرکت می کنند، از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه هتل‌های فرودگاهی امام خمینی (ره) از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، افزود: امکانات رفاهی و فضای اقامتی این هتلها با استانداردهای روز جهانی برابری می‌کند و می‌تواند در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها در شهرآفتاب امکانات مناسبی را در اختیار بازدیدکنندگان و متقاضیان قرار دهد.

    وی افزود: امید است که امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند تا بتوان از این سرمایه های ملی به نحو مطلوب استفاده کرد.

    در ادامه جلسه سمانه یوسفی مدیرعامل شرکت هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از ظرفیت‌های بسیار مناسب اقتصادی در کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه و با معرفی شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، مجموعه هتل های بین المللی فرودگاهی امام خمینی ( ره) بر اساس تعرفه‌های اعلامی و با هزینه بسیار مناسب امکانات رفاهی و اقامتی موجود را در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می‌دهد.

    یوسفی افزود: همچنین به منظور رفاه بیشتر، سرویس رایگان  بین نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و مجموعه هتل های بین المللی فرودگاهی امام خمینی ( ره) برقرار می‌‌شود.

    گفتنی است هتلهای فرودگاهی امام خمینی(ره) نخستین گروه از هتل های بین المللی فرودگاهی کشور به شمار می رود که توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شده است. این هتل‌ها در مجاورت ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد و با توجه به نزدیکی بعد مکانی و زمانی، می‌تواند خدمات بسیار مناسب اقامتی و رفاهی را در اختیار مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت