جزئیات برگزاری "اینوتکس ۲۰۲۱"

استقرار ۲۰۰ استارتاپ در این نمایشگاه

عصر نمایشگاه- قرار است اینوتکس ۲۰۲۱ متفاوت‌تر از سالهای قبل برگزار شود و در این برگزاری هم از ظرفیت حضوری شرکت‌ها و مخاطبان استفاده خواهد شد و هم از طرفیت آنلاین.

استقرار ۲۰۰ استارتاپ در این نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبیر «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، نشست خبری با موضوع آغاز ثبت‌نام در دهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «INOTEX 2021» با حضور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور، رئیس نمایشگاه و سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه برگزار شد.

    سجاد عباسی فشمی؛ دبیر نمایشگاه درباره جزئیات و نحوه برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: دهمین نمایشگاه اینوتکس از 28 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. غرفه‌داران هم می‌توانند برای حضور در نمایشگاه فرآیند ثبت‌نام را از امروز آغاز کنند تا 25 فروردین امکان ثبت‌نام برای آنها وجود خواهد داشت. امکان ثبت‌نام برای بازدید کنندگان هم روز اول برگزاری رویداد وجود خواهد داشت.

    وی در مورد مشارکت شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در نمایشگاه تصریح کرد: در بخش بین الملل یک هماهنگی خوب با ترکیه اتفاق افتاده و 7 شرکت برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند. به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور شرکت‌های بین‌المللی در کشور وجود ندارد اما تلاش شده از ظرفیت آنلاین برای حضور و مشارکت آنها استفاده شده‌است. در نمایشگاه قبلی هم از 80 سخنران، 40 درصد آنها خارجی بودند.

    دبیر نمایشگاه گفت: در کنار بخش مجازی، 200 استارتاپ به صورت حضوری در نمایشگاه مستقر خواهند شد. دسته فعالیت این شرکتها هم می‌تواند گستره وسیعی داشته باشد و اینطور نیست که صرفا شرکت‌های فعال در چند بخش حضور داشته باشند.

    وی در مورد پیش‌بینی استقبال مخاطبان از نمایشگاه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که با توجه به برگزاری در پارک پردیس از پتانسیل حضور کارکنان این پارک که 6 هزار نفر هستند بهره‌مند خواهیم شدف همچنین ساکنان پردیس هم با سهولت بیشتری در این نمایشگاه حاضر خواهند بود. اما برای مخاطبانی که قصد حضور در نمایشگاه از تهران را دارند تسهیلاتی چون رزرو صندلی در ون‌های سامانه «به‌همراه» و تخصیص یک ایستگاه اتوبوس برای نمایشگاه اینوتکس در نظر گرفته شده‌است. ظرفیت بخش مجازی هم که همچنان وجود دارد.

    سجاد عباسی فشمی  درباره نمایشگاه اینوتکس قبلی توضیح داد: در اینوتکس 2020 بیش از 450 جلسه سرمایه گذاری آنلاین برگزار شد و برنامه روزی ما روی 600 جلسه بود که البته این برنامه‌ریزی قبل از کرونا انجام شده‌بود. در بخش تعداد غرفه دارها برآورد ما بالای 400 غرفه دار بود که محقق شد و تعداد بازدید کننده 17 هزار برآورد شده‌بود که 20 هزار بازدید محقق شد. اما در بخش غرفه دارها استقبال کمتر از برآورد بود و شاید به 70 تا 80 درصد برآوردها رسیدیم که با توجه به شرایط کرونا برای ما راضی کننده بود.

    اکبر قنبرپور؛ رئیس نمایشگاه درباره حضور رسانه‌ها در نمایشگاه هم توضیح داد: برای حضور رسانه‌ها در نمایشگاه با همکاری روابط عمومی پارک یک بخش برای رسانه‌ها اختصاص پیدا می‌کند که هم برای آمدن به پارک راحت‌ باشند و هم امکان اسکان و استقرار در پارک را داشته باشند.

    مهدی صفاری‌نیا؛ رئیس پارک فناوری پردیس گفت: اینوتکس سال بعد بسیار متفاوت از دوره‌های قبل است و به وسعت یک پارک فناوری با دهها هکتار مساحت و تعداد زیادی شرکت با نیروی انسانی مستعد برگزار خواهد شد.  همچنین دهمین دوره اینوتکس در یک ساعت مشخص برگزار نمی‌شود و مانند یک نمایشگاه معمولی در یک ساعت خاص برای مخاطبان در دسترس نخواهد بود، بلکه امکان بازدید 24 ساعته در این نمایشگاه وجود دارد.

    وی یادآور شد: به جز خبرنگاران که امکان اسکان و استقرار کامل در نمایشگاه را دارند، این امکان برای شرکت‌های متقاضی هم وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت