مدیر عامل شرکت نمانگر عنوان کرد:

رضایت حداکثری از حضور بازدید کننده متخصص در نمایشگاه متافو

عصر نمایشگاه- دکتر جلالی مدیرعامل شرکت نمانگر گفت: خوشبختانه شرایط برگزاری نمایشگاه به گونه ای پیشرفت که این حجم از بازدید کننده متخصص موجب رضایت اکثر غرفه داران شد.

رضایت حداکثری از حضور بازدید کننده متخصص در نمایشگاه متافو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، دکتر جلالی مدیرعامل شرکت نمانگر و برگزار کننده نمایشگاه متافو در ادامه افزود: نمایشگاه ایران متافو توسط مقامات عالی رتبه و نمایندگان مجلس به تعداد زیاد بازدید شد و مسئولان صحبت ها و دغدغه هایی  تولید کنندگان را شنیدند.  این نکته مهم  در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده و کشور باید بحران های متعددی اعم از تحریم و کرونا و ... را به سلامت پشت سر بگذارد اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند.

    جلالی ادامه داد: به دلیل تراکم برنامه ها و نمایشگاه ها ما ناچار شدیم برای این که دیگر نمایشگاه خانواده نمانگر (میدکس)  نیز برگزار شود دو سالن اختصاص یافته به نمایشگاه متافو را به آن  نمایشگاه اختصاص دهیم چرا که آنها نیز بخشی از صنعت کشورهستند نیز بتوانند به تعداد محدودی در نمایشگاه شرکت کنند به همین دلیل متاسفانه تعداد قابل توجهی از شرکت های متقاضی حضور در نمایشگاه متافو بیرون ماندند هر چند که ما بیشتر شرکت ها را به صورت هلدینگ و مجموعه ای در نمایشگاه متافو شرکت دادیم با این حال شرمنده حدود 60 شرکت شدیم که امکان جانمایی را برایشان نداشتیم و اینجا از تمام شرکت هایی که امکان حضورشان فراهم نشد عذر خواهی می کنیم و امیدواریم سال آینده بتوانیم در یک شرایط ایده آل در خدمت همه باشیم.
    دکتر جلالی افزود: این رضایت حداکثری مشارکت کنندگان واقعا انرژی ما را مضاعف و خستگی را از تن ما بیرون می کند و بسیار خوشحال هستیم که نتیجه رضایت بخش بوده است. اصل اول برای همه سلامتی همه مردم است و خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم نمایشگاه را برگزار کنیم و انشاالله با سلامتی و موفقیت همه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه به پایان برسد.

    شایان ذکر است نمایشگاه متافو همزمان با نمایشگاه میدکس از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت