افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو)

عصر نمایشگاه- با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت نهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) آغاز به کار کرد.

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی- معاون امور صنایع وزارت صمت- در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران متافو اعلام کرد: صنعت فولاد جزو افتخارات کشور است که علاوه بر تامین نیاز داخل، با ارز حاصل از صادراتی، نیاز سایر صنایع را تامین می‌کند. اتفاق‌های بسیار خوبی در صنعت فولاد رخ داده است و این صنعت طی سالیان اخیر رشد خوبی کرده است.

    وی افزود:  مهمترین عامل رشد کشورها صنعت است. صنعت ساخت می‌تواند با برندینگ سبب ارتقای صادرات شود که این صنعت نیاز به ماده اولیه (فولاد) دارد و طرح‌هایی نیز داریم که به توسعه صنعت فولاد کشور و افزایش صادرات کمک خواهد کرد. باید با تکمیل زنجیره ارزش بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و لوازم خانگی صادر کنیم که این موارد نیازمند تکمیل زنجیره ارزش فولاد است‌ که در کشور توسعه یافته است و بیشتر نیز ارتقاء خواهد یافت.

    وی در ادامه نمایشگاه‌ها را محل به همرسانی نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها دانسته و گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه باید از هیات‌های تجاری نیز دعوت به عمل آید تا سطح توانمندی کشور را ببینند و منجر به انعقاد قراردادهای خارجی شود.

    معاون امور صنایع وزارت صمت در پایان نمایشگاه های ایران متافو، ایران مد و ایران تکس را از لحاظ تعداد مشارکت کنندگان و تنوع محصول با کیفیت عنوان کرد و گفت: در صنعت نساجی و پوشاک از تولید تا طراحی مد اتفاقات خوبی افتاده است، تنوع محصولات عرضه شده در بازار ارتقاء یافته است.

    نمایشگاه متافو با مشارکت 270 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی آغاز به کار کرده است‌. فعالان این عرصه تازه ترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم گذاشته‌اند. این نمایشگاه از 14 تا 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 9 الی 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت