در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران ؛

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه تلفن‌همراه و ادوات موسیقی در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران (شماره۲) آغاز بکار کردو تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10صبح تا 20 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

    این نمایشگاه با ارایه انواع تلفن ‌همراه از نشان های تجاری معتبر ایرانی و خارجی و نیز انواع ادوات موسیقی اعم از سازهای زهی، بادکوبه ای، الکترونیکی و ... در فضایی بسیار مدرن و حرفه ای برگزار شده است.

    در این نمایشگاه که همه نشان های معتبر تجاری حضور پر رنگ دارد ، تولید کنندگان داخلی نیز آخرین توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

    رامین سمیع‌زاده، مدیر نمایشگاه میامکس 2016 گفت: با هدف حرکت به سمت جلوگیری از کالاهای قاچاق، شرکت‌های اصلی و معتبر برای شرکت در نمایشگاه از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی عبور کرده و همه غرفه‌ها شناسنامه‌دار بوده و جواز و پروانه کار دارند .

    وی افزود : رمدم با خیالی آسوده می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید و کالاهای موجود را از لحاظ کیفیت، امکانات، ویژگی‌ها و قیمت با یکدیگر مقایسه کنند.

    سمیع زاده ابراز امیدواری کرد که به موازات برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و هر چه که جلوتر می رویم تولیدات داخلی بیش از پیش با طراحی جدید، شرایط مناسب و کیفیتی رقابت پذیر با نمونه های مشابه خارجی عرضه شود.

    غرفه داران این نمایشگاه با ارائه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و ادوات موسیقی که عمدتا با تخفیف های نمایشگاهی عرضه می شود مشاوره و آموزش های اولیه را نیز به شکل رایگان برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند که گامی در مسیر استفاده صحیح و هدفمند از این محصولات تلقی می شود.

    طبق آمار رسمی ، 80 درصد کاربران ایرانی از قابلیت های پیشرفته تلفن همراهشان آگاهی ندارند و اغلب کاربران تنها از 10 درصد قابلیت های گوشی هایشان استفاده می کنند.

    دوازدهمین نمایشگاه تلفن‌همراه و ادوات موسیقی از تاریخ 19 تیر ما کار خود را آغاز و تا روز 25 در محل یافت آباد شرقی- بازار موبایل ایران شماره 2 سالن نمایشگاهی در ساعت 10صبح تا 8شب پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت