اعزام ۲۰ شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی

عصر نمایشگاه- ۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS ۲۰۲۱ اعزام می‌شوند.

اعزام ۲۰ شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه است که هر ساله در فصل پاییز برگزار می‌شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می‌کند.

    20 شرکت دانش بنیان برگزیده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز این نمایشگاه که از 25 تا 28 مهر 1400 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برپا می‌شود، شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه فرصت استثنائی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی را برای استارت‌آپ‌های ایرانی فراهم خواهد کرد.

    "هوش مصنوعی"، "فناوری‌های مدیریت و بهره‌وری از  Big Data"، "راهکارهای مرتبط با فضای ابری"، " شبکه و امنیت سایبری"، "فناوری‌های مرتبط با بلاکچین" و "فین تک، راهکارهای مالی و ..." از بخش‌های اصلی نمایشگاه جیتکس است.

    پس از فراخوان اولیه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های ثبت‌نامی در دوره‌های آموزشی و توانمندسازی که به منظور حضور شایسته آنها در این نمایشگاه برگزار شد، شرکت کردند. پس از حضور موفق در این دوره‌های کاربردی، شرکت‌های دانش‌بنیان در جلسات داوری با حضور اساتید برجسته اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، حضور یافته و شرکت‌های منتخب برای حضور در این رویداد برجسته بین‌المللی، نهایی شدند.

    از جمله مهم‌ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده می‌توان به «بررسی و بهبود مدل کسب وکار برای ارائه به سرمایه‌گذار»، «نحوه ارائه مالی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی»، «آشنایی با سرمایه‌گذاران کشورهای عربی و فرآیند جذب سرمایه در این کشورها»، «آشنایی با کلیات حقوقی مالکیت فکری و نحوه حفاظت از ایده‌ها»، و «آشنایی با کلیدی‌ترین نکات حقوقی در انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار» اشاره کرد.

    به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت