سخنگوی رسمی پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰:

استقبال بازدیدکنندگان خارجی از محتوای پاویون جمهوری اسلامی ایران

عصر نمایشگاه- حمیدرضا آملی مدیر و سخنگوی رسمی پاویون جمهوری اسلامی ایران گفت: استقبال بازدیدکنندگان خارجی از محتوای پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی چشمگیر است.

استقبال بازدیدکنندگان خارجی از محتوای پاویون جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اخبار نمایشگاه‌ها، سخنگوی پاویون جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پاویون کشورمان با استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است؛ عنوان کرد: بیش از 20 هزار نفر، روز پنجشنبه 15 مهرماه از پاویون جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

    سخنگوی پاویون ایران در اکسپو با بیان اینکه اتاق بازرگانی ایران و امارات از ماه های گذشته برای برگزاری نشست های تجاری در پاویون کشورمان برنامه ریزی کرده است، افزود: نشست های تجاری و B2B از روزهای آینده در محل پاویون جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
    آملی افزود: ارائه محتوای ایران‌شناسی از جمله اهداف اصلی حضور ایران در اکسپو است که به خوبی پیاده سازی شده است.
    سخنگوی پاویون جمهوری اسلامی ایران با اشاره به صمیمیت و همدلی در فضای پاویون کشورمان؛ تاکید کرد: پرسنل حاضر در بخش‌های مختلف پاویون با مسئولیت پذیری و همکاری با یکدیگر تلاش می کنند بهترین شرایط را برای بازدیدکنندگان فراهم نمایند.
    آملی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی به صورت کاملا حرفه ای در حال اجرا است؛ افزود: با نصب نمایشگر در پاویون برنامه های تبلیغاتی نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
    وی با اشاره به بازخوردهای مثبتی که از سوی بازدیدکنندگان پاویون جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است؛ تصریح کرد: ایجاد بازخورد حسی مثبت از طریق محتوای جذاب، معماری مبتنی بر چوب و اجرای برنامه ها و موسیقی زنده، از جمله نکات برجسته ای است که بازدیدکنندگان از پاویون کشورمان به آن اذعان داشتند.
    سخنگوی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو دوبی گفت:  محتوا و برنامه های ارائه شده در پاویون جمهوری اسلامی ایران همگی متناسب با هنجارهای اخلاقی و مورد پسند جامعه است و نمایش ایرانی شاد و سرزنده به جهانیان یکی از مهمترین اهداف ما در اکسپو دبی است.
    مدیر پاویون ایران در اکسپو در پایان خاطرنشان کرد: تنها ضعفی که مشاهده شده است در قسمت پرسنل گردشگری است که برطرف خواهد شد، از سوی دیگر با توجه به عدم حضور سازمان سرمایه گذاری و مناطق آزاد در سالن 6، شاهد تغییراتی در برنامه های این سالن خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت