کمیسر ژنرال ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی:

با تلاش و برنامه ریزی جایگاه بسیار خوبی در پایان اکسپو خواهیم داشت

عصر نمایشگاه- حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و کمیسر ژنرال ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی گفت: پاویون ایران یکی از باشکوه ترین پاویون های اکسپو از نظر معماری است و من فکر می کنم با تلاش و برنامه ریزی هایی که انجام می شود از نظر محتوایی هم جایگاه بسیار خوبی را در پایان اکسپو خواهیم داشت.

با تلاش و برنامه ریزی جایگاه بسیار خوبی در پایان اکسپو خواهیم داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و کمیسر ژنرال ایران در اکسپو 2020 دوبی گفت: یک ماه از افتتاح اکسپو 2020 دوبی گذشت و در این یک ماه شاهد استقبال تا   بسیار چشمگیر بازدیدکنندگان از این اکسپو بودیم. طبق آمار پاویون ایران به طور میانگین روزانه مورد بازدید هشت تا ده هزار نفر قرار می گیرد و اگر این روند ادامه پیدا کند آمار خوبی را به دست خواهیم آورد.

    زمانی ادامه داد: اخیرا نیز واحد تخصصی گردشگری یکی از خبرگزاری های بین المللی بررسی هایی از پاویون کشورهای حاضر در اکسپو انجام داده و لیستی از  15  پاویون تاثیر گذار و جذاب از میان 192 پاویون ارائه داده که پاویون ایران رتبه دوم را در این لیست دارد. 
    کمیسر ژنرال ایران در اکسپو 2020 دوبی افزود:  پاویون ایران  یکی از باشکوه ترین پاویون های اکسپو از نظر معماری است من فکر می کنم با تلاش و برنامه ریزی هایی که انجام می شود از نظر محتوایی هم جایگاه بسیار خوبی را در پایان اکسپو خواهیم داشت. تا کنون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بخش فناوری های پیشرفته ، خانه معدن ،  مرکز ملی فرش ایران و تعدادی از نهاد های دیگر برنامه های خوبی را در پاوین ایران ارائه کرده اند و پیش بینی می شود صنعت فرش ما به واسطه حضور در این عرصه بین المللی و مهم به زودی به جایگاه واقعی خود باز گردد و تخریب هایی که بر روی فرش ایران انجام شده خنثی شود.
    زمانی ادامه داد: بخش تجاری نیز یکی از پربازدید ترین بخش های پاویون ما در اکسپو است که می توان گفت تمام مزیت های تجاری ایران در آنجا جمع است و امیدواریم در آینده نزدیک با حضور نهاد های دیگر مانند مناطق آزاد از نظر گردشگری نیز موفق به جذب گردشگران خارجی و تشویق بازدید کنندگان به سفر به ایران شویم.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در پایان افزود: روز ملی ایران  نیز در 18 بهمن ماه 1400 در ایام دهه فجر در اکسپو برگزار خواهد شد. کشور امارات دعوت نامه رسمی برای حضور رییس جمهور محترم در این روز به ما داده است که ما دعوت نامه را به خدمت ایشان رسانده ایم و امیدوارهستیم که حضور ایشان در روز ملی ایران در اکسپو داشته باشیم. وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و تعدادی از وزاری محترم دیگر در روز ملی ایران در اکسپو حضور پیدا خواهد کرد و ما امیدواریم در این روز بتوانیم جایگاه ایران را به جهانیان نشان دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت