آغاز ثبت‌نام رویداد اینوتکس از امروز

عصر نمایشگاه-ثبت نام یازدهمین دوره رویداد اینوتکس پارک فناوری پردیس از امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز شده است و شرکت‌هایی که تا ۱۴ اسفند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، مشمول تخفیف ۳۰ درصدی خواهند شد.

آغاز ثبت‌نام رویداد اینوتکس از امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا سجاد عباسی فشمی، دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس امروز در نشست خبری با موضوع "آغاز ثبت نام در یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2022) که به صورت آنلاین برگزار شد، از برگزاری این دوره از نمایشگاه اینوتکس از 20 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1401 خبر داد و گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری ناشی از کرونا این نمایشگاه در فضای باز پارک فناوری پردیس و با حفط پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: ما برای پذیرش شرکت‌های دانش بنیان و فناور و خلاق در این نمایشگاه هیچ محدودیتی قائل نشدیم و هر مجموعه‌ای که در حوزه‌های نوآوری خدمات و یا محصولی را عرضه کرده باشد، می‌تواند در اینوتکس حضور یابد.

    عباسی فشمی خاطر نشان کرد: شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه نیاز است تا در سایت پارک پردیس ثبت نام کنند. ثبت نام در این نمایشگاه از امروز یکشنبه 24 بهمن ماه آغاز شده است و تا 14 فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

    دبیر نمایشگاه اینوتکس با تاکید بر اینکه ثبت نام زودهنگام مشمول دریافت تخفیفات برای حضور در این نمایشگاه می‌شود،  خاطر نشان کرد: شرکت‌هایی که تا 14 اسفند ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، از تخفیف 30 درصدی بهره مند خواهند شد.

    وی اضافه کرد: علاوه بر آن شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه اینوتکس می‌توانند از حمایت 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های خلاق از حمایت 50 درصدی ستاد توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

    عباسی فشمی با بیان اینکه در این نمایشگاه 20 رویداد برگزار می‌شود، ادامه داد: استیج اینوتکس با رویکرد بررسی موضوعات موجود در راه اندازی کسب و کار از جمله این رویدادها است. استیج ایستگاه با رویکرد بررسی فناوری‌های آینده و تاثیر آن در زندگی از دیگر رویدادها است که بر اساس آن فناوری‌هایی چون "بلاکچین"، "اینترنت اشیا" و "بیگ دیتا" از جمله فناوری‌های آینده هستند که در این رویداد مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.

    دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، از معرفی برترین‌های رقابت "اینوتکس پیچ" در حاشیه این رویداد خبر داد و گفت: یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس 2022، اینوتکس پیچ است که برای پنجمین سال، رقابتی بزرگ بین استارت آپ‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. مرحله نخست این رقابت‌ها که از دی ماه 1400 تا اردیبهشت ماه سال 1401 برپا می‌شود، رقابتی میان استارت‌آپ‌ها در 6 شهر "شیراز"، "قم"، "زنجان"، "تهران"، "کرمانشاه" و "سمنان" برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد.

    وی اضافه کرد: در ادامه از استارت‌آپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید.

    سجادی خاطر نشان کرد: در این مرحله استارت‌آپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش شتابدهی، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

    دبیر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به رویداد اینوتکس ریورس (Reverse Pitch)، گفت: این رویداد با رویکرد ارائه نیازهای فناورانه برگزار می‌شود و طی آن صنعتگران و شرکت‌های مختلف به بیان نیازهای خود می‌پردازند و در میان حاضرین نیز از شرکت‌های فناور و کسانی که توانایی پاسخ دادن به این نیازها را دارند، دعوت می‌شود تا راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه دهند و این تبادل نیازها و توانمندی‌ها منجر به عقد قراردادهای همکاری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت