برنامه‌های نمایشگاه گیاهان دارویی برای توسعه صادرات شرکت‌های فناور

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از حضور کشورهای خارجی در این‌ نمایشگاه خبر داد و گفت: قرار است شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه گیاهان دارویی با نمایندگان خارجی جلساتی برای انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری مشترک در نمایشگاه داشته باشند.

برنامه‌های نمایشگاه گیاهان دارویی برای توسعه صادرات شرکت‌های فناور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، دکتر سیف سهندی با بیان اینکه در بخش بین‌المللی این نمایشگاه هیات‌های تجاری از 7 کشور حضور می‌یابند، گفت: تعدادی از هیات‌های تجاری کشورهای مختلف برای بازدید از دستاوردهای فناورانه حوزه گیاهان دارویی ایرانی به ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران می‌آیند.

    وی عراق، عمان، روسیه، ازبکستان، افغانستان، صربستان و بلاروس را از جمله کشورهایی دانست که در این نمایشگاه حضور دارند و اظهار کرد: برای تعاملات بیشتر شرکت‌های ایرانی و طرف خارجی جلسات مختلفی را در نظر گرفتیم و طی این جلسات، شرکت‌های داخلی توانمندی‌های خود را عرضه می‌کنند و از طرف خارجی نیز نیازها اعلام خواهد شد تا طی برگزاری جلسات B2B، به توافقاتی جهت تعاملات فناورانه برسند.

    به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، سهندی برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی با هدف آشنا کردن شرکت‌های دانش‌بنیان با بازارهای صادراتی را از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: در این راستا شرکت‌های مدیریت صادرات در حاشیه نمایشگاه حضور دارند تا علاوه بر بررسی شرکت‌ها و نفرات خارجی برای تعاملات فناورانه، چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر ورود به عرصه بین‌المللی را رفع کنند.

    دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی تاکید کرد: برای تعاملات فناورانه در حوزه گیاهان دارویی نیز برنامه‌هایی با کشورهایی نظیر ونزوئلا و ایتالیا خواهیم داشت تا بعد از نمایشگاه جلسات مذاکره ادامه یابد. تصور ما این است که بین 10 تا 15 جلسه B2B داشته باشیم.

    ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، از فردا سه‌شنبه، 10 تا جمعه 13 آبان‌ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت