سازمان اقتصادی کوثر برگزار می‌کند؛

برپایی رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان

عصر نمایشگاه- سازمان اقتصادی کوثر رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان را از دوم تا پنجم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

برپایی رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، دستاوردهای شرکت های سازمان اقتصادی کوثر به اتفاق سازمان اموال و املاک کوثر، صندوق قرض الحسنه شاهد، سازمان مجتمع‌های سیاحتی کوثر، موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، شرکت متُد، بیمارستان ساسان، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، موسسه اندوخته شاهد، بیمه دی، بانک دی و شرکت ذخیره شاهد، خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به معرض دید بازدید کنندگان داخلی و خارجی خواهند گذاشت.

    مدیرعامل موسسه کسب و کار رویش با اشاره به رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور این سازمان گفت: سازمان اقتصادی کوثر به عنوان یک مجموعه بزرگ و کم‌نظیر در کشور که در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، ساختمان‌سازی و... فعالیت دارد، ظرفیت بزرگی برای نخبگان محسوب می‌شود تا از ایده‌های آنها استفاده شود. بر این اساس از دوم تا پنجم اسفند ماه به مدت چهار روز رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن 38A برگزار می‌شود.

    علیرضا یوزباشی ادامه داد: در این رویداد نوآورانه 124 مسئله که نیازهای نوآورانه و فناورانه 37 شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر است عرضه می‌شود و صاحبان ایده، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان می‌توانند در این زمینه‌ها با ما همکاری داشته باشند.
    وی افزود: به وسیله طرح این مسئله‌ها به دنبال حل مسائل اساسی مجموعه‌های خود و افزایش بهره‌وری و سودآوری هستیم؛ این امر همچنین برای صاحبان ایده، رشد کسب‌وکار و به ثمر نشستن ایده را به همراه دارد. معمولاً این طور است که صاحبان ایده در نمایشگاه‌ها توانایی‌های خود را عرضه می‌کنند تا دیگران توانایی‌های آنها را شناسایی کنند و از آنها دعوت به همکاری کنند، بنابراین آنها مسیر سختی را می‌پیمایند اما در این رویداد نوآورانه ما نیازها و مسئله‌های خود را مطرح می‌کنیم تا صاحبان ایده اگر برای آنها راه‌حلی دارند، با ما همکاری کنند.

    رونمایی از سامانه هوشمند و یکپارچه سازمان اقتصادی کوثر

    یوزباشی درخصوص سامانه هوشمند و یکپارچه سازمان اقتصادی کوثر گفت: مدیرعامل سازمان در نشست خبری قبلی این وعده را داد که در دهه فجر سامانه هوشمند و یکپارچه‌ای را رونمایی می کنیم که همه عملیات بازرگانی، نیروی انسانی، خریدوفروش، انبار، اموال، خزانه و... در سازمان اقتصادی کوثر را به نمایش می‌گذارد. در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور از این سامانه رونمایی خواهیم کرد و عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار می‌گیرد.

    رونمایی از سامانه بامک (بازار مشترک کوثر)
    وی درخصوص سامانه «بامک» توضیح داد: موضوع دیگری که در نمایشگاه به آن می‌پردازیم، سامانه بامک (بازار مشترک کوثر) است. در این سامانه همه محصولات و خدمات شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر عرضه می‌شود تا در معرض دیدگان همه قرار گیرد تا از آن استفاده کنند؛ در مرحله اول فقط جامعه ایثارگری با تسهیلات ویژه از این سامانه استفاده می‌کنند و بعد به کل کشور تسری داده می‌شود.

    دبیر نمایشگاه تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر با همکاری دانشگاه تهران یک مرکز علمی تحت عنوان «مرکز تحقیقاتِ علوم و فناوری‌های هوشمند کوثر» ایجاد کرده است؛ در این مرکز سامانه‌هایی مانند بامک توسعه می‌یابند که برای ایجاد شفافیت در راستای مدیریت بهتر سفره مردم و تسهیل نظارت برای مبارزه با فساد مؤثر هستند. بطور قطع در آینده مجموعه‌های دیگر هم در کشور به این سمت حرکت می‌کنند که هوشمندسازی را از این طریق پیگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت