رئیس خبرگزاری کره جنوبی خبر داد

برگزاری نمایشگاه های عکس ایرنا و یونهاپ در سئول و تهران

عصر نمایشگاه- رئیس خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گفت: نمایشگاه های عکس خبری یونهاپ و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سئول و تهران برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه های عکس ایرنا و یونهاپ در سئول و تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،پارک نو هوانگ افزود: این نمایشگاه ها براساس توافقی که بین اینجانب و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی بعد از سفر رییس جمهوری کره جنوبی به تهران صورت گرفت؛ برگزار می شود..

    وی اظهار کرد: خبرگزاری یونهاپ آماده برگزاری نمایشگاه ایرنا در سئول است و ما منتظر اعلام رسمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی برای برگزاری این نمایشگاه در تهران هستیم.

    وی گفت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول قول داده به محض برگزاری نمایشگاه ایرنا در سئول در مراسم گشایش آن حضور یابد.

    وی با اشاره به سفر سال جاری خود به اصفهان و بازدید از اماکن تاریخی این شهر اظهار کرد: خبرگزاری های یونهاپ و ایرنا می توانند برای توسعه همکاری های گردشگری بین دو کشور تلاش کنند.

    وی همچنین تلاش برای معرفی شرکت های خصوصی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در ایران را از دیگر زمینه هایی عنوان کرد که می تواند بین ایرنا و یونهاپ صورت گیرد.

     خبرگزاری یونهاپ 600 خبرنگار دارد

    رییس خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در ادامه گفت: این خبرگزاری هم اکنون با 600 خبرنگار به شش زبان انگلیسی؛ فرانسوی؛ اسپانیولی؛ کره ای و ... خبرهای تولیدی خود را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

    وی با اشاره به همکاری یونهاپ با خبرگزاری های دیگر کشورها از جمله ایرنا گفت: یونهاپ هم اکنون با بسیاری از خبرگزاری های جهان تبادل خبر و نیرو دارد.

    وی با اشاره به برگزاری المپیک زمستانی 2018 در کره جنوبی اعلام کرد: یونهاپ از هم اکنون برنامه های گسترده ای را برای پوشش مطلوب این رویداد بزرگ ورزشی با استفاده از فن آوری های روز آغاز کرده است.

    وی همچنین تولید فیلم های خبری را از دیگر فعالیت های خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد و گفت: در سال های اخیر در این زمینه به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت