اطلاعیه نمایشگاه الکامپ بیست و دو ؛

ثبت نام اولیه مشارکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

عصر نمایشگاه- سایت تخصصی نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ از ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام اولیه مشارکت کنندگان قابل دسترسی خواهد بود و آخرین مهلت جهت ثبت نام روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ ساعت ۱۲ خواهد بود.

ثبت نام اولیه مشارکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، ثبت نام اولیه متقاضیان تنها به عنوان شناسایی شرکت های متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان است و به هیچ عنوان دلیل قطعی در خصوص ثبت نام متقاضی محسوب نمی شود و هیچگونه تعهدی را برای ستاد برگزاری جهت حضور متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

    تکمیل اطلاعات فرم اولیه ثبت نام به صورت کامل الزامی است و درصورتیکه اطلاعات فرم اولیه به صورت کامل ارسال نگردد، نام متقاضی از لیست حذف خواهد شد.

    درصورت عدم صحت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام اولیه، از سوی ستاد برگزاری نام شرکت مذکور از لیست ثبت نام حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی از سوی متقاضی قابل پذیرش نیست.

    پس از ثبت نام اولیه متقاضیان، ستاد برگزاری نسبت به بررسی نوع فعالیت شرکتهای متقاضی اقدام و در صورتیکه نوع فعالیت متقاضی ارتباط مستقیم با موضوع نمایشگاه داشته باشد، طی ارسال ایمیل امکان ثبت نام قطعی را برای ادامه ثبت نام متقاضی تائید شده فراهم می کند و درصورتیکه نوع فعالیت متقاضی غیرمرتبط باشد، طی ارسال ایمیل به متقاضی اعلام خواهد شد که امکان ثبت نام در نمایشگاه را نخواهد داشت.

    متراژ درخواست شده از سوی متقاضیان تائید شده از سوی ستاد برگزاری با توجه به محدودیتهای سالن های تحت پوشش و درخواست های متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موجود بودن ظرفیت سالن ها متراژ مورد نظر تخصیص خواهد شد، در غیر اینصورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی توسط ستاد تعدیل خواهد شد.

    جانمایی متقاضیان در سالن های تحت پوشش توسط ستاد انجام خواهد شد و موقعیت هر شرکت و سالن پس از نهایی شدن از طریق سایت قابل دسترسی است. لازم به ذکر است پس از رویت موقعیت و سالن مربوط به آن در صورت عدم تمایل به حضور در موقعیت موجود و امکان انصراف توسط متقاضی وجود دارد و موقعیت مذکور به سایر شرکتهای متقاضی واگذار می شود.

    پس از ارسال تائیدیه از سوی ستاد و اعلام متراژ قطعی، متقاضی باید براساس متراژ اعلام شده فرآیند ثبت نام را تکمیل کند و براساس پیش فاکتور ارسال شده از سوی سایت نسبت به واریز وجه مذکور طی مدت 72 ساعت اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم واریز وجه مذکور نام شرکت متقاضی از لیست ثبت نام حذف و فضای متقاضی به سایر شرکتها واگذار خواهد شد.

    مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی که در بخش ثبت نام سایت بطور کامل توضیح داده شده است بسیار ضروری است. لذا خواهشمند است پس از مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی نسبت به ثبت نام فضای ریالی و ارزی اقدام نمائید. بدیهی است ستاد برگزاری طبق روال از کلیه متقاضیان فضای ریالی ضمانت نامه های لازم را اخذ خواهد نمود.

    درصورتی که شرکتها، ثبت نام ریالی کنند و پس از بررسی ستاد عدم صحت ریالی بودن متقاضی مشخص شود، نام شرکت مذکور از لیست ریالی حذف و در صورت تمایل متقاضی، امکان ثبت نام متقاضی در بخش ارزی وجود خواهد داشت.

    تمامی فرآیندهای ثبت نام تنها از طریق سایت و ایمیل امکان پذیر خواهد بود و مراجعه حضوری نماینده شرکتها به ستاد امکان پذیر نخواهد بود لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به ستاد خودداری فرمائید.

    قابل ذکر است ،در اولین روز پیش ثبت نام الکامپ بیست ودو، بیش از 245 شرکت ثبت نام کردند.

    گفتنی است پیش ثبت نام شرکت ها تا روز چهارشنبه مورخ 14 تیرماه ادامه خواهد یافت و اولویت جانمایی ها بر اساس زمان ثبت نام شرکت ها خواهد بود.

    در صورت مواجهه با هرگونه اختلالی در روند انجام مراحل پیش ثبت نام با شماره های 42917000-021 داخلی 133 و 134 و 116 و 114 تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت