تا پایان سال ؛

میزبانی شهرآفتاب از ۱۲ نمایشگاه بین‌المللی

عصر نمایشگاه- برگزاری نمایشگاه در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران اگر روزگاری مقبول بود و شهروندان را هیجان‌زده می‌کرد اما این روزها جز ترافیک، آلودگی هوا و سرگردانی شهروندان نتیجه‌ای دیگر ندارد.

میزبانی شهرآفتاب از ۱۲ نمایشگاه بین‌المللی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از همشهری آنلاین ، این در حالی است که با آغاز بهره‌برداری از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در جنوب پایتخت، همزمان با پرمخاطب‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشور در اردیبهشت‌ماه مشخص شد که زیرساخت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و غیرتخصصی در پایتخت ایجاد شده است.

    هم‌اکنون نیز خبر می‌رسد که قرار است تا پایان امسال بیش از 12نمایشگاه تخصصی و غیرتخصصی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

    سیدمحمد سیدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب اظهار داشت: برای برگزاری این نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است؛ ضمن اینکه احتمال دارد تعداد نمایشگاه‌ها بیشتر هم بشود.

    به گفته وی نمایشگاه‌هایی که زمان آنها تعیین شده، در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شوند. سیدی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی در حوزه‌های قطعات خودرو، پلاستیک و صنایع چوب در دستور کار است، تصریح کرد: همچنین در نیمسال دوم شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی در شهرآفتاب خواهیم بود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب با تأکید بر اینکه با تعاملات گسترده به برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر نمایشگاه‌ها خواهیم پرداخت، خاطرنشان کرد: سعی شده فضایی کاملا وسیع و مجهز در اختیار غرفه‌داران قرار داده شود.

    سیدی با بیان اینکه استانداردهای مورد قبول بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و برگزارکنندگان قطعا رعایت خواهد شد، ادامه داد: نخستین نمایشگاه پلاستیک و پلیمر از ششم تا نهم مهرماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب همچنین با بیان اینکه قراردادهای بلندمدتی را نیز برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی داریم، افزود: نمایشگاه‌های تخصصی سایر کشورها نیز در این مجموعه نمایشگاهی برگزار خواهند شد.

    برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و غیرتخصصی در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب این نوید را می‌دهد که شهروندان می‌توانند از ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر رهایی یابند.

    این در حالی است که برای رفع کامل معضلات ناشی از برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر که چیزی جز مردم‌آزاری به‌دنبال ندارد، دولت باید آستین همت را بالا زده و دستورات لازم را خطاب به نهادهای متولی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف صادر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت