معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

حضور بنگاه‌های اقتصادی بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی اورسیا در استانبول

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بنگاه‌های صادراتی و فعالان اقتصادی استان بوشهر در نمایشگاه صنایع ریلی منطقه اورسیا در استانبول ترکیه که از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ماه است شرکت می‌کنند.

حضور بنگاه‌های اقتصادی بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی اورسیا در استانبول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ابوالقاسم محمدزاده در نشست با  تجار و مسئولان بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر با بیان اینکه  استان بوشهر در حوزه تجارت دارای جایگاه مهمی در کشور است اظهار داشت: استان بوشهر با توجه به داشتن ظرفیت‌های بالای تجاری رتبه نخست صادرات غیر نفتی کشور به خود اختصاص داده است.

    وی با تاکید برمشارکت فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای افزود: نمایشگاه صنایع ریلی منطقه اورسیا در استانبول ترکیه از 12 تا 16 اسفند  برگزار می‌شود که برای حضور مسئولان بنگاه‌های صادراتی و فعالان اقتصادی استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی اورسیا در استانبول دعوت کرد و گفت: در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و گسترش بازارهای هدف صادراتی، در نظر است سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت استان مرکزی نسبت به اعزام هیئت تخصصی تجاری و بازاریابی به کشور ترکیه همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع ریلی منطقه اورسیا اقدام کند.

    محمدزاده خاطر نشان کرد: فناوری ترافیک راه ‌آهن، وسایل نقلیه ریلی و خدمات مسافری، قطارهای پر سرعت، فناوری ریلی شهری، ارتباطات و فناوری، پردازش داده‌ ها، لجستیک ریلی، زیرساخت، ساخت تونل، برق‌رسانی، فن آوری علائم و سیگنالینگ از جمله محورهای این نمایشگاه هستند.

    وی افزود: در این نمایشگاه نشست‌ها و سمینارهایی در زمینه‌‌های مرتبط با محورهای تخصصی نمایشگاه پیش‌ بینی شده‌ است.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان را 25 بهمن ماه اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت