رییس پارک علم و فناوری گیلان خبر داد

برگزاری نمایشگاه فن بازار در منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه- رییس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری نمایشگاه فن بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور از سوم تا پنجم شهریور در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت : تاکنون بیش از ۴۰۰ فناروی آماده تجاری سازی از ۷۰ دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

برگزاری نمایشگاه فن بازار در منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از راه دانا ، در نشست رفع موانع و حمایت از تشکیل شرکتهای دانش بنیان که با حضور معاونین استاندار، برخی از مدیران دستگاههای اجرائی، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در دفتر استاندار برگزار شد؛ رییس پارک علم و فناوری گیلان ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته درخصوص جذب و توسعه‌ی شرکت‌های دانش بنیان گفت : طبق آخرین آمار پارک علم و فناوری گیلان از نظر تعداد شرکتهای فناور و دانش بنیان ، سطح تجاری سازی فناوریها و میزان گردش  مالی شرکتهای مستقر و مسئولیتهای ملی و بین المللی جزء 4 استان برتر کشور است.

    مجید متقی طلب افزود : 50 شرکت دانش بنیان تاکنون مراحل ثبت در استان را سپری کردند و تاکنون شرکت ها به میزان یک میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات صندوق بهره‌مند شدند.

    وی افزود : 240 شرکت فناور در پارک علم و فناوری گیلان مستقرند که از همه مزایای شرکتهای دانش بنیان بجز معرفی به صندوق نوآوری و شکوفایی برای اخذ تسهیلات استفاده می کنند از اینرو لازم است  این شرکتها فرایند ثبت به عنوان شرکت دانش بنیان را طی کنند.

    رییس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری نمایشگاه فن بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور از سوم تا پنجم شهریور در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت : تاکنون بیش از 400 فناروی آماده تجاری سازی از 70 دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

    در این جلسه حکم عضویت استاندار محترم گیلان در شورای پارک علم و فناوری گیلان تقدیم ایشان گردید. در ضمن احکام سایر اعضا که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده بود نیز به آنها تقدیم گردید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت