موزه ملی کره جنوبی میزبان نمایشگاه عکس مشترک «ایرنا» و «یونهاپ»

عصر نمایشگاه- خبرگزاری رسمی یونهاپ کره جنوبی و موزه ملی تاریخ این کشور تفاهم نامه ای را امضا کردند که بخشی از آن مربوط به برگزاری یک نمایشگاه عکس مشترک با خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) است.

موزه ملی کره جنوبی میزبان نمایشگاه عکس مشترک «ایرنا» و «یونهاپ»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در یادداشت تفاهمی که مسئولان دو نهاد شب گذشته (جمعه) امضا کردند آمده است که دو طرف اطلاعات و اسناد را میان یکدیگر مبادله خواهند کرد.
    این یادداشت تفاهم همچنین حاوی مفاد و نکاتی درباره توسعه همکاری های مختلف با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است و بخصوص به برگزاری نمایشگاه عکس مشترک در آن تاکید شده است.
    گفتنی است، توافق برگزاری نمایشگاه عکس مشترک میان «ایرنا» و «یونهاپ» در پایتخت های دو کشور پیشتر و در جریان ملاقات 27 شهریور ماه سال جاری «پارک نو هوانگ» با «محمد خدادی» مدیرعامل ایرنا در تهران صورت گرفته بود.
    «پارک نو هوانگ» رئیس خبرگزاری یونهاپ پس امضای این سند همکاری ابراز خرسندی کرده و گفته است: جای امیدواری بیشتری است که روابط میان دو طرف و با خبرگزاری ایرنا نیز در زمینه های مختلف افزایش یابد.
    وی افزود که بر اساس این بیانیه امضا شده تا پایان ماه جاری میلادی نمایشگاه عکس «ایران و کره جنوبی با نگاهی به 1300 سال مناسبات ویژه» برگزار خواهد شد.
    آنطور که در بیانیه مورد نظر آمده است این نمایشگاه قرار است در محوطه موزه ملی تاریخ معاصر کره جنوبی برپا شود.
    «کیم یونگ جینگ» رئیس این موزه نیز گفت که جهان و جامعه در حال تحول بوده و این موزه بسیار خرسند است که از طریق برگزاری چنین برنامه هایی همکاری های خود را با رسانه ها افزایش دهد.
    وی همچنین از اینکه چنین سندی میان موزه ملی تاریخ این کشور و یونهاپ به امضا رسیده که بخشی از آن نیز همکاری با ایرنا برای برپایی نمایشگاه عکس ویژه است، ابراز خرسندی کرد و دو طرف گفتند که هدف آنها تقویت همکاری ها میان جوانب ذی ربط است.
    خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی خبر برگزاری این نمایشگاه عکس را تایید کرده و زمان آن را بدون تاریخ دقیق پایان ماه جاری میلادی اعلام کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت