آخرین فرصت ثبت‌نام برای حضور در جشنواره پیشگامان اینوتکس ۲۰۲۴

عصر نمایشگاه- فرصت ثبت‌نام برای حضور در جشنواره پیشگامان اینوتکس ۲۰۲۴ و پاویون محصولات برتر فناورانه کشور تمدید شد.

آخرین فرصت ثبت‌نام برای حضور در جشنواره پیشگامان اینوتکس ۲۰۲۴
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس 2024»، از 18 تا 21 اردیبهشت ماه امسال در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه با بیش از 100 هزار بازدیدکننده، 450 غرفه‌دار و 24 رویداد جانبی، بزرگترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به شمار آمده و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

    در نمایشگاه اینوتکس 2024 برای نخستین‌بار جشنواره پیشگامان شامل برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری بالا با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری ازجمله وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، صاحبان صنایع و مشتریان محصولات انجام می‌شود.

    با توجه‌ به استقبال گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و پژوهشگران از فراخوان منتشرشده در چارچوب رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور و حضور در پاویون محصولات برتر فناورانه مهلت ثبت‌نام تا 25 فروردین 1403 تمدید شده است.

    متقاضیان می‌توانند جهت حضور در فرایند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، ازطریق سایت IPF.inotex.com  نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند اقدام کنند. همچنین می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطمینان از وصول مستندات ارسالی، با دبیرخانه جشنواره پیشگام به شماره تماس 02188987267 تماس بگیرند.

    بر اساس این گزارش، از شاخص‌های مؤثر در انتخاب محصولات برتر می‌توان به عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، نبود مشابه داخلی، کامل‌بودن فرایند تجاری‌سازی و دارابودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذی‌صلاح اشاره کرد.

    شرکت‌هایی که محصولاتشان در اینوتکس 2024 رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی و دریافت جوایز نقدی از مزایایی چون حضور رایگان در غرفه ویژه پیشگامان، رونمایی از محصول با حضور وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، رونمایی از محصول با حضور صاحبان صنایع و مشتریان بالفعل محصول و قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران نیز بهره‌مند می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت