معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران :

انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع کشور است

عصر نمایشگاه- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار کرد: هماهنگی ها باید به سمتی حرکت کند که از برگزاری نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه های بین المللی در محدوده اتوبان چمران جلوگیری شود.

انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تهران سما ، قدرت گودرزی درباره وضعیت انتقال نمایشگاه‌های بین المللی به مجموعه شهر آفتاب گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم مقرر شد کلیه نمایشگاه‌ها از مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران، خارج و در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.
    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چرا از ابتدای مهرماه برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی متوقف نشده است ،افزود: قرار نیست برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تکرار شود و این درحالی است که برای برگزاری برخی نمایشگاه ها همچون نمایشگاه الکامپ در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب توافقی صورت نگرفته بود و بنابراین طبق برنامه ریزی قبلی برگزاری آن در نمایشگاه بین‌المللی تهران صورت گرفت.
    گودرزی ضمن بیان اینکه جدول برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب تا پایان سال مشخص و برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در آن جلسه تصمیم گرفته شد تا از تکرار یک نمایشگاه در دو مکان جلوگیری کنیم و نمایشگاهی که قرار است در شهر آفتاب برگزار شود در نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود و از موازی کاری جلوگیری شود.
    رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در ادامه تاکید کرد: انتقال نمایشگاه ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع کشور است چرا که فضای نمایشگاه بین المللی به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در اتوبان شهید چمران، ترافیک زیادی به وجود می‌آورد و باعث آزار و اذیت ساکنان منطقه در طول برگزاری نمایشگاه می‌شود.
    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به مساحت 275 هکتاری مجموعه شهر آفتاب گفت: این مجموعه با توافق دولت، شورای شهر و شهرداری تهران ساخته شده تا کلیه نمایشگاه‌ها به آنجا منتقل شود و مردم در آسایش بیشتری باشند اما این کار زمان می‌برد و باید قدری صبور باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت