تیمو هولس ،مدیر بین الملل نمایشگاه بین المللی نورنبرگ:

"شهر آفتاب" نگین نمایشگاه‌های بین المللی در آسیا است

عصر نمایشگاه- مدیر بین الملل شرکت نمایشگاهی نورنبرگ آلمان گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران به دلیل ویژگی‌ها و تمهیدات خاصی که برای آن در نظر گرفته شده دارای ویژگی بسیار خاص و برجسته است و بر همین اساس می‌توان از آن به عنوان نگین نمایشگاه‌های بین المللی در آسیا یاد کرد.

"شهر آفتاب" نگین نمایشگاه‌های بین المللی در آسیا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، تیمو هولس در حاشیه بازدید از قسمت‌های مختلف نمایشگاه شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهر آفتاب دارای ویژگی های بسیار خاص و برجسته ای از لحاظ جغرافیایی است و یقینا این موضوع می تواند در آینده دستاوردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.
    وی با تقدیر از رویکرد شهرداری تهران و مدیران نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تصریح کرد: رویکرد تخصصی مدیران شهر آفتاب به صنعت نمایشگاهی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و همین موضوع باعث می شود که صنعت نمایشگاهی در ابعاد بین المللی آن رشد و توسعه پیدا کند.
    مدیر بین الملل شرکت نمایشگاهی نورنبرگ آلمان در خصوص گشایش فضای اقتصادی بین کشور ایران و آلمان گفت: فعالان اقتصادی در کشور آلمان به دنبال این موضوع هستند که از فرصت به وجود امده در خصوص برجام استفاده کنند و شرایط مناسبی را برای فعالیت های اقصادی میان دو کشور ایجاد کنند.
    وی یادآور شد: فعالان اقتصادی در کشور آلمان از محدودیت های به وجود آمده طی سال های اخیر بسیار ناراضی هستند و قطعا شرایط جدید می تواند برای توسعه صنعت نمایشگاهی نیز دستاوردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

    مدیر بین الملل شرکت نمایشگاهی نورنبرگ آلمان پیرامون جایگاه نمایشگاه شهر آفتاب در قیاس با سایر نمایشگاه های دنیا اظهار کرد: شهر آفتاب با نمایشگاه های خاور میانه قابل قیاس نیست چرا که معمولاً مکان هایی را برای نمایشگاه اختصاص می‌دهند که پیش از آن کاربری دیگری داشته است اما شهرآفتاب از ابتدا برای نمایشگاه در نظر گرفته شده و بستر ها و زیرساخت های اساسی و مهمی برای آن در نظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: در صورتی که کارها مطابق پیش بینی‌های صورت گرفته پیش رود می‌توان گفت شهرآفتاب به بهترین و بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه و حتی آسیا تبدیل خواهد شد.
    وی یکی از مشکلات صنعت نمایشگاهی در آلمان را محدودیت های مکانی دانست و افزود: در اشتوتگارت ما با کمبود فضا مواجه هستیم و در شرایط فعلی رویکرد اصلی ما توسعه فضای نمایشگاهی است.
    هولس خاطر نشان کرد: باتوجه به تمهیداتی که در این خصوص برای نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته شده بعید به نظر می رسد با مشکل فضایی مواجه شود.
    وی در خصوص رویکرد شرکت های آلمانی به نمایشگاه بین المللی شهر افتاب گفت:ما حساب ویژه ای روی شهر آفتاب باز کرده ایم و معتقدیم که میتوانیم فعالیت های نمایشگاهی گسترده ای با این شرکت داشته باشیم زیرا ایران دروازه ای است به کشور های خاورمیانه و آسیا و شرایط مساعدی برای توسعه و تجارت با ایران وجود دارد.
    مدیر بین الملل شرکت نمایشگاهی نورنبرگ آلمان افزود: مزیت‌هایی همچون ثبات و امنیت، رویکرد مثبت به توسعه همکاری‌ها و برنامه ریزی و هدف گذاری منجر به انسجام در روابط این دو کشور خواهد شد که در حال حاضر این مزیت ها در سایر کشورهای خاورمیانه وجود ندارد.

    تیمو هولس همچنین پیرامون اهداف و برنامه‌های شرکت‌های آلمانی برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه‌های بین المللی باید رویکرد علمی و تخصصی به خود گیرد و مخالف آن هستیم که کسب سود را اولویت اول قرار دهیم و همانطور که ما بررسی کردیم رویکرد مدیران و متخصصان نمایشگاه شهر آفتاب نیز همین است.

    وی با اشاره به اینکه باید رویکرد علمی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب اتخاذ گردد، تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما در این زمینه برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی و علمی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران است.

    ادامه دارد...

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت