مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

نمایشگاه عفاف و حجاب در استان مرکزی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه-مدیرکل ارشاد استان مرکزی گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت مد و لباس در دی‌ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه عفاف و حجاب در استان مرکزی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مهدی حقیقی ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه عفاف‌و حجاب استان مرکزی که در اداره کل ارشاد برگزار شد با اشاره به اهمیت حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بیشتر مورد توجه دستگاه‌های استان باشد از این‌ رو برگزاری نمایشگاه در زمینه عفاف و حجاب می‌تواند در ترویج این فرهنگ موثر باشد.

    وی افزود: جشنواره پژوهشی عفاف‌و حجاب با نگاه به آینده از دیگر مواردی است که باید انجام دهیم، همه فعالیت‌هایی که اداره ارشاد در حوزه عفاف و حجاب انجام می‌دهد ذیل همین کارگروه است.

    مدیرکل ارشاد استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی در زمینه فرهنگ عمومی در جایگاه خوبی قرار گرفته است و دارای رتبه دوم کشوری است و در سال 12 جلسه شورای فرهنگ عمومی را داری اما در زمینه عفاف و حجاب دستگاه‌های استان همکاری رضایت‌بخشی ندارند و در جلسات کارگروه حضور نمی‌یابند.

    حقیقی بیان کرد: حجاب و عفاف تنها پوشش نیست و اگر معتقدیم که خانواده و افراد جامعه باید در چارچوب عفاف و حجاب قرار گیرند باید جلسات کارگروه عفاف و حجاب را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و مدیران دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب گزارشی مستند از فعالیت‌های خود ارائه دهند.

    وی ادامه داد: متاسفانه هرگاه از عفاف‌و حجاب صحبت می‌شود نظرها به‌سمت حجاب و پوشش سوق پیدا می‌کند در صورتی که اخلاق بسیار مهم‌تر از پوشش است زیرا بسیاری از مشکلات اخلاقی است که سبب بروز مفاسد مختلف می‌شود که از جمله آن می‌توان به دروغ که سرمنشا خیلی از فسادهای اخلاقی است اشاره کرد.

    مدیرکل ارشاد استان مرکزی عنوان کرد: رفتار والدین تاثیر مستقیمی بر روی تربیت و رفتار کودکان دارد، متاسفانه خانواده‌ها از تاثیرپذیری فرزندان در دوران قبل از ورود به مدرسه غافل هستند.

    حقیقی افزود: موضوع عفاف و حجاب اصل بسیار مهم و اساسی است که بحث طلاق، مفاسد اجتماعی، سلامت زندگی و بسیاری از موارد دیگر وابسته به این اصل است، 28 نوع سبک اسلامی که مقام معظم رهبری فرمودند باید با جدیت دنبال شود.

    وی تصریح کرد: تمامی سازمان‌ها در نمایشگاه عفاف و حجاب غرفه داشته باشند تا در کنار مد و لباس، دستاوردهای یک‌ساله خود را ارائه دهند، همچنین از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان درخواست می‌شود که در جشنواره پژوهشی عفاف و حجاب شرکت داشته باشند.

    مدیرکل ارشاد استان مرکزی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رسول(ص) برنامه زیارت آن حضرت را در برنامه داریم و پوستری به‌نام ستاد برای این برنامه تهیه شده است که همه سازمان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند تا بتوانیم این برنامه را روز قبل از شهادت حضرت رسول(ص) برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت