نمایشگاه عفاف و حجاب در ایستگاه مترو زند شیراز برپا شد

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ایستگاه مترو زند شیراز خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اماکن عمومی ضرورت دارد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در ایستگاه مترو زند شیراز برپا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری لعصرنمایشگاه» به نقل از  شیرازه، احمد همتی از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ایستگاه مترو زند شیراز  با همکاری سازمان قطار شهری خبر داد و گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ حیا، عفاف و حجاب برگزار شده است.

    وی به برگزاری جشنواره و نمایشگاه عفاف و حجاب تحت عنوان جشنواره و نمایشگاه عفیف‌آباد در بوستان بعثت شیراز اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز از طرف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز توسط اداره سلامت خانواده برگزار شد.

    معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ حیا، عفاف و حجاب در سطح شهر برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در دیگر نقاط شهر شیراز به ویژه مراکز پرتردد همچون ایستگاه مترو پیش‌بینی شده که یکی از این نمایشگاه‌ها در ایستگاه مترو زند شیراز برپا است.

    همتی با تصریح اینکه در کنار نمایشگاه عفاف و حجاب، یک نمایشگاه عکس نیز برپا شده است، بیان کرد: در این غرفه نمایشگاهی که به مناسبت‌های مختلف خدمات خود را ارائه می‌دهد محصولات عفاف و حجاب در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عنوان کرد: غرفه کتاب نیز در راستای ارتقای کتابخوانی و فرهنگ مطالعه در کنار نمایشگاه عفاف و حجاب در ایستگاه مترو زند شیراز برپا خواهد شد.

    سیّده معصومه دستغیب، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به ویژه نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهر را از چند منظر دارای محاسن برشمرد و گفت: در چنین مواردی می‌توان از مردم نظرسنجی کرد و دیدگاه و نگرش آنها را جویا شد و این موضوع را مورد بررسی قرار داد که مردم تا چه اندازه نسبت به این موضوع حساس هستند.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس بیان کرد: وجود غرفه‌های فرهنگی با موضوعات مختلف در اماکنی مانند ایستگاه مترو زند شیراز به عنوان یکی از مکان‌های پرتردد و یک مکان کاملا عمومی از اهمیت زیادی برخوردار است.

    دستغیب با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در اماکنی مانند ایستگاه مترو بیشتر از اینکه به مسائل اقتصادی توجه شود باید به مسائل فرهنگی توجه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت