به مناسبت روز دختر

نمایشگاه عفاف و حجاب در دماوند گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عفاف و حجاب در دماوند به مناسبت روز دختر گشایش یافت.

نمایشگاه عفاف و حجاب در دماوند گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، امشب به مناسبت روز دختر و و ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز هفته کرامت، مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) جشن ولادتی را برای بانوان، نوجوانان و جوانان دختر شهر دماوند در دبیرستان حضرت معصومه (س) این شهر برگزار کرد.

    مدیر دبیرستان معصومیه شهر دماوند ضمن تهنیت ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و ایام مبارک دهه کرامت اظهار داشت: امروز در دبیرستان حضرت معصومه (س) از طرف مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) میزبان شما بانوان و دختران شهر دماوند هستیم که در این راستا علاوه‌بر برنامه‌های مختلف بخشی را برای برگزاری عفاف و حجاب و کتاب نیز در نظر گرفته‌ایم.

    فرحناز ایرجی ادامه داد: در ایام دهه مبارک کرامت در نقاط مختلف شهر در این روزها نمایشگاه عفاف و حجاب را در نقطه‌های مختلف شهر دماوند برگزار خواهیم کرد.

    وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) در شهر دماوند افزود: تمام کسانی که در واحدهای مختلف این مؤسسه در حال فعالیت هستند به عنایت و برکات معنوی حضرت معصومه (س) بهره‌مند شده‌اند.

    مدیر دبیرستان معصومیه شهر دماوند گفت: مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) در سال 74 تأسیس شده است و اکنون با گذشت 21 سال از تأسیس این مؤسسه گاها برخی از بانوان اطلاعات زیادی را در خصوص این مؤسسه ندارند.

    ایرجی بیان کرد: مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) با هدف ارتقای فرهنگی شهر دماوند به خصوص بانوان و دختران جوان و نوجوانان این شهر تأسیس شده است.

    وی تصریح کرد: در سال‌های نخست، مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) فعالیت خود را به صورت غیررسمی با تشکیل کلاس‌ها و اساتید مختلف در بخش اخلاق، درس صحیفه و ... برگزار می‌کند و در ادامه به گسترش این برنامه‌ها می‌پردازد.

    مدیر دبیرستان معصومیه شهر دماوند اضافه کرد: مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) در سال‌های فعالیت خود با برگزاری کلاس‌های مختلف جزوات و کتاب‌های غنی، کتاب‌های مختلفی را نیز مورد تألیف قرار می‌دهد که در نمایشگاه کتاب و حجاب این کتاب‌ها موجود است.

    ایرجی گفت: مؤسسه فرهنگی حضرت معصومه (س) از سال 76 با تأسیس دبیرستان علوم و معارف اسلامی کار خودش را در این زمینه ادامه داده است که در پی آن مقاطع مختلف تحصیلی و حوزه علمیه بانوان شهر دماوند نیز تأسیس شده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های آموزشی نیز شاهد فعالیت‌ها و موفقیت‌های خوب دانش‌آموزان در مراحل و مقاطع مختلف بوده‌ایم و این نشان از حرکت مؤثری بوده که در شهر دماوند پایه‌گذاری شده است.

    مدیر دبیرستان معصومیه شهر دماوند افزود: امیدواریم موجبات ارتقای فرهنگی در شهر دماوند را در مسیر درست ادامه دهیم.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت