صلاحی تاکید کرد

شهرآفتاب نمایشگاهی ایران در جایگاه سوم جهان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت:با افتتاح فاز نخست نمایشگاه شهر آفتاب، ایران در رتبه سوم نمایشگاهی در میان تمام کشورهای دنیا قرار خواهد گرفت.

شهرآفتاب نمایشگاهی ایران در جایگاه سوم جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، محمود صلاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای کاهش ترافیک محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران، مقرر شده نمایشگاه کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

    وی افزود: با بهره‌برداری از نمایشگاه شهر آفتاب، ایران پس از کشورهای آلمان و چین در رتبه سوم کشورهایی قرار می‌گیرد که بیشترین فضای نمایشگاهی را دارند و کسب این رتبه بسیار حائز اهمیت است.

    رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته‌شده به‌منظور بهره‌برداری از فاز نخست نمایشگاه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: تمام اقدامات برای افتتاح این نمایشگاه انجام‌شده و فاز ابتدایی این نمایشگاه در اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی ادامه داد: 70 هزار متر فضای مسقف و 40 هزار متر فضای قابل ایجاد برای چادرهای غرفه‌ها در این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده و بدون شک نمایشگاه کتاب بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌تواند در این نمایشگاه دایر شود.

    به گزارش موج صلاحی در خصوص اقدامات شهرداری تهران به‌منظور فراهم کردن شرایط دسترسی شهروندان به حمل‌ونقل عمومی در نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: به دلیل دور بودن این نمایشگاه، مقرر شد پیش از بهره‌برداری، ایستگاه مترو این نمایشگاه افتتاح شود و شرایط برای تردد اتوبوس‌ها از این محدوده نیز فراهم‌شده است.

    رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با تأکید بر جانمایی مطلوب صورت گرفته‌شده برای احداث نمایشگاه شهر آفتاب اذعان کرد: بخش عمده بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب را افراد شهرستانی تشکیل می‌دهند و فضای این نمایشگاه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که این افراد بتوانند به راحتی به ‌وسیله مترو و یا وسایل شخصی خود در این محل حاضر شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت