عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران:

حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی لاستیک و پلاستیک شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران گفت: بیشتر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک، رنگ ورزینجزو صنایع دانش بنیان هستند و نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه آخرین محصولات روز این صنعت خواهد بود.

حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی لاستیک و پلاستیک شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهر آفتاب امید کوشکی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری نمایشگاه لاستیک،  پلاستیک، رنگ و رزین اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 30 دی ماه لغایت 3 بهمن ماه است و با بررسی های صورت گرفته برگزاری این نمایشگاه با هیچ گونه نمایشگاه داخلی مربوط به صنعت پلاستیک تداخلی نداشته و زمان بسیار مناسبی برای حضور شرکتهای معتبر داخلی و خارجی در این زمینه می‌باشد.
    وی با بیان این که تولیدمستربچ و کامپاند جزو صنایع دانش بنیان صنعت پلاستیک به شمار میرود گفت: مواد خام پتروشیمی نیاز به فراوری کامپاندینگ دارد تا در صنایع تکمیلی تبدیل به محصول پلاستیک شود ،صنایع خودروسازی،بسته بندی، لوازم خانگی، لوله سازی ، کشاورزی ، بهداشت و درمان و... مصرف کننده های ماهستند، این نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه آخرین محصولات روز این صنعت خواهد بود.
    کوشکی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی خوبی در زمینه برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است بیان کرد: بیشتر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه لاستیک جزو صنایع دانش بنیان هستند و نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه آخرین محصولات روز این صنعت خواهد بود.
    وی با اشاره به این که این نمایشگاه با هدف توسعه صادرات برگزار می‌شود گفت: با رایزنی های صورت گرفته گروه‌هایی از کشور عراق و افغانستان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده اند.
    کوشکی با بیان اینکه برای برگزاری همایش در نمایشگاه برنامه ریزی‌هایی صورت می‌گیرد عنوان کرد: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته سعی می‌شود تا تمامی شرکت‌های مربوط به صنعت پلاستیک و رنگ شهرکهای صنعتی اطراف تهران و استان‌های همجوار در این نمایشگاه حاضر شوند.
    انتهای پیام/

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت