تسهیل جذب سرمایه‌ برای توسعه زیرساخت‌‌ها با‌ برگزاری نمایشگاه سالانه حمل‌و‌نقل‌

عصر نمایشگاه- تسهیل جذب سرمایه‌ بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌‌های حمل و نقل، از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته، عنوان شد که با حمایت وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

تسهیل جذب سرمایه‌ برای توسعه زیرساخت‌‌ها با‌ برگزاری نمایشگاه سالانه حمل‌و‌نقل‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس، مدیر اجرایی دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته با اعلام این خبر بیان کرد: این نمایشگاه ‌از تاریخ 26 الی 28 آذر‌ماه سال 1396 در تهران برگزار می‌شود.

غلامرضا رضائیان افزود: مراسم رونمایی از دومین پوستر نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته‌ همزمان با اختتامیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته با حضور ‌‌وزیر راه و شهرسازی برگزار ‌شد که وی و تنی چند از مسئولان، نسبت به امضاء این پوستر اقدام کردند.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته‌ تنها رویداد رسمی حوزه حمل و نقل کشور است که مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد؛ این نمایشگاه ‌در زیر گروه‌های هوایی، دریایی و زمینی به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار می‌شود.

رضائیان بیان کرد: ‌با عنایت به حضور مؤثر شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی حوزه حمل و نقل، دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته‌ از تاریخ 26 الی 28 آذر‌ماه سال 1396 در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه، همایش ‌بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل با حضور سرمایه‌گذاران بین‌المللی و داخلی 27 آذر‌ماه 1396 هم برگزار می‌شود.

رضائیان اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های موجود، ‌به‌منظور تأمین سرمایه در کشور، جهت دستیابی به رشد و توسعه پایدار، توجه به این نمایشگاه و همایش اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

وی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد بخش خصوصی با ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود بتواند نسبت به ارتقاء سطح علمی، اقتصادی و اجتماعی حوزه حمل و نقل کشور نقش مؤثری ‌ایفا کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت