مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور:

نمایشگاه های پربازدید در شهرآفتاب برگزار شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور گفت: به دلیل ترافیک در خیابان های تهران ناگزیر هستیم که خیلی از نمایشگاه های پربازدید را به سمت شهرآفتاب سوق دهیم.

نمایشگاه های پربازدید در شهرآفتاب برگزار شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، محسن مسلم‌خانی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل درون شهری که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد، اظهار داشت: برقراری ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده در حوزه حمل ونقل شهری یکی از مشکلاتی است که سازمان اتوبوسرانی کشور با آن روبه رو است.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه برقراری ارتباط بین سازمانهای اتوبوسرانی کشور با شرکت تامین کننده قطعات بود، که توانست بسیاری از این مشکلات را برطرف کند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با اشاره به این که سازمان های اتوبوسرانی کشور به صورت ارگانیک با هم ارتباط ندارند، گفت: در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل درون شهری، سازمانهای اتوبوسرانی از شهرهای مختلف توانستند توانمندی خود را ارائه دهند و از توانمندی های دیگر سازمانها نیز استفاده کنند.

مسلم خانی با بیان اینکه به دلیل ترافیک در خیابان های تهران ناگزیر هستیم که خیلی از نمایشگاه ها را به سمت شهرآفتاب سوق دهیم بیان کرد: بسیاری از نمایشگاه های پر بازدید باید در شهرآفتاب برگزار شود.

وی با اشاره به هزینه های اتوبوسرانی شهر در کشور گفت: به طور متوسط هزینه تمام شده اتوبوس برای هر فرد هزار تومان است که تنها یک سوم آن توسط شهروندان پرداخت می‌شود که برای بخش خصوصی مقرون به صرفه نیست بنابر این دو سوم دیگر باید توسط شهرداری و دولت پرداخت شود.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با بیان این که اکنون بیش از یکسال است که دولت نتوانسته به دلیل مشکلات مالی یارانه بخش اتوبسرانی را پرداخت کند عنوان کرد: در زمینه نوسازی اتوبوس ها تا سال 1390 دولت 80 درصد هزینه نوسازی را پرداخت می‌کرد اما از سال 1390 به دلیل مشکلات مالی دولت نتوانسته در این زمینه کمک زیادی انجام دهد و شهرداری ها هم توان خرید اتوبوس را ندارند.

مسلم خانی افزود: برای حل این مشکلات، یکسری طرح هایی را بررسی می‌کنیم که از طریق فاینانس و تسهیلات بتوانیم بخشی از نیازهای خود را برطرف کنیم چون اکنون به 15 هزار دستگاه اتوبوس با هزینه حدود 8 هزار میلیارد تومان برای کشور نیاز داریم که سال به سال به این نیاز افزوده می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت