مدیرکل صنعت استان البرز:

نمایشگاه توانمندی استان البرز در کشور ارمنستان برگزار می‌شود‌

عصر نمایشگاه- مدیرکل صنعت استان البرز با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در خردادماه سال ۹۶ نمایشگاهی از توانمندی کالاها در کشور ارمنستان دائر شود، گفت: با حمایت مقامات استانی می‌توان معرفی خوبی از کالاهای استان در این کشور داشت.

نمایشگاه توانمندی استان البرز در کشور ارمنستان برگزار می‌شود‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم، ایرج موفق در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان البرز که امروز در اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه ما به دنبال توسعه تجاری بین استان البرز و کشور ارمنستان هستیم، اظهار داشت: امروز در استانداری البرز جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز برای معرفی کشور ارمنستان و توسعه روابط تجاری برگزار شد.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در خردادماه سال 96 نمایشگاهی از توانمندی کالاها در کشور ارمنستان دائر شود، ادامه داد: با حمایت مقامات استانی می‌توان معرفی خوبی از کالاهای استان در این کشور داشت تا از آنجا بتوان به کشورهای دیگر وارد شد.

    وی با اشاره به اینکه معرفی کالاهای البرز می‌تواند نتیجه‌های خوبی داشته باشد، بیان کرد: زمینه کار در کشور ارمنستان زیاد است و در 6 ماهه نخست سال 96 زمینه فعالیت‌ها برای فعالیت 6 ماهه دوم در این کشور آماده می‌شود.

    موفق با بیان اینکه در سال جاری 22 واحد صادراتی ارزیابی شده است، اضافه کرد: برخی از این واحدها نمونه ملی و برخی استانی هستند.

    وی با اشاره به اینکه استان البرز در سال جاری رتبه اول سرمایه گذاری در بخش ریالی را داشته است، عنوان کرد: البرز رتبه نخست سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت را به خود اختصاص داده است.

    موفق با بیان اینکه ما یک هزار و 100 پروانه واحد صادر کرده‌ایم، افزود: البرز 79 میلیون دلار صادرات در گمرک در فرودگاه پیام داشته است.

    وی با اشاره به اینکه بیش از 400 میلیون دلار میزان صادرات واحدهای فعال در استان در سال جاری بوده است، گفت: در حال حاضر شرایط البرز خوب است و هر سال 10 درصد از واحدهای صادر کننده ملی در البرز وجود دارد.

    موفق با بیان اینکه در سال گذشته واحدهای نمونه 40 واحد بوده است، ادامه داد: تعداد واحدهای نمونه در سال جاری 50 واحد در البرز بوده که از بین آن 5 واحد انتخاب شدند.

    وی خاطرنشان کرد: استان البرز می‌تواند کالاهای خوبی تولید و علاوه بر تامین نیاز داخل به خارج هم صادرات داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت