با حضور استاندار قزوین ؛

نمایشگاه پژوهش در فرهنگ و اقوام و ملل در قزوین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه و جشنواره پژوهش در فرهنگ و اقئام و ملل با حضور استاندار قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه پژوهش در فرهنگ و اقوام و ملل در قزوین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، امروز در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش، رحمانی معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان وجمع زیادی ازدانش آموزان جشنواره و نمایشگاه پژوهش در فرهنگ، تمدن اقوام و ملل در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه دانش آموزان مدارس مقطع متوسطه استان آداب و رسوم و فرهنگ ها، صنایع دستی، انواع خوراکی ها، آیین های استانهای کشور و چند کشور جهان را در 75 غرفه به طرز زیبایی به نمایش گذاشته اند.

    63 مدرسه دخترانه و 12 مدرسه پسرانه،آداب ورسوم و مسائل فرهنگی 32 استان کشور شامل آداب و رسوم، سنت های پسندیده، لباس و آئین های رایج و فراموش شده، انواع غذا و شیرینی، سوغات، صنایع دستی و هنرهای سنتی را در جشنواره در معرض دید دانش آموزان و علاقمندان قرار داده اند.

    سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: پژوهش ازاساسی ترین نیازهای جامعه برای رسیدن به توسعه پایداروهمه جانبه است وبرپایی این نمایشگاه می تواند به تقویت انگیزه دانش آموزان برای حضور در فعالیتهای پژوهشی کمک کند.

    وی بیان کرد:مهمترین هدف از برپایی نمایشگاه نزدیکی فرهنگ های مختلف و شناخت و معرفی آداب و رسوم ملل است و آشنایی دانش آموزان با سنتها و کشورها می تواند اطلاعات جامعی را در اختیار آینده سازان کشور قرار دهد.

    نمایشگاه پژوهش در فرهنگ و تمدن و اقوام وملل روزهای 11و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح تا 13 و 15 الی 20 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع دربلوار امام خمینی، جنب صدا و سیما برای بازدید دانش آموزان برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت