دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته Iran Trans Expo ۲۰۱۷ از ۲۶ الی ۲۸ آذرماه در سالن شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از تین‌نیوز؛ دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2017 از 26 الی 28 آذرماه  در سالن شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    در اطلاعیه این نمایشگاه آمده است : تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به جایگاه اول اقتصادی در منطقه، مستلزم بهره گیری مطلوب و کارآمد از توان و ظرفیت‌های بالقوه بخش‌های صنعتی تجاری مختلف در کشور، خصوصاً حمل و نقل است. در همین راستا و به‌ منظور توسعه صنعت حمل‌و‌نقل کشور دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2017  با حمایت وزارت راه و‌شهرسازی و همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ 26 الی 28 آذر‌ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌ها و فناوری‌های صنعت راهسازی، راهداری و حمل‌و‌نقل، ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فن‌آوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل،راهسازی و راهداری کشور، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت‌ حمل‌و‌نقل‌، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی همچنین هیئت‌های بازرگانی ، تجاری بین‌المللی برگزار خواهد شد.
    این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل‌و‌نقل، زمینی (راه آهن و جاده ای)، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی و عملیات حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.

    در فراخوان  دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2017 از همه دست‌‌اندرکاران  و علاقمندان حوزه‌های مرتبط  جهت حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

    اطلاعات کامل در خصوص این نمایشگاه ازسایت  www.iranroadtech.com  قابل دریافت و با مراجعه  به نشانی‌های زیر امکان پذیر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت