نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین(۲۱)

نماینده مجلس: این نمایشگاه یک جهش مناسبی در روابط بین بازرگانان ما و تجار اوکراین ایجاد می کند

عصر نمایشگاه- عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین یک جهش مناسبی در روابط بین بازرگانان ما و تجار اوکراین ایجاد می کند.

نماینده مجلس: این نمایشگاه یک جهش مناسبی در روابط بین بازرگانان ما و تجار اوکراین ایجاد می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: اکنون که نگاه جامعه جهانی به ایران تغییر کرده است باید از این فرصت ها باید استفاده کرد و با نگاه جدی به صادرات می توانیم عقبه تولید را محیا کنیم در غیر این صورت مشکل رکود و بیکاری حاکم بر کشور حل نخواهد شد.
    وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا بازار های بیشتری به دست آوریم و برگزای این نمایشگاه کمک شایان توجهی را در رسیدن به این هدف می کند. در همین راستا تولید کنندگان کشور هم باید در جهت افزایش کیفیت محصولات وکسب قابلیت رقابت در بازراهای جهانی تلاش کنند.
    سبحانی فر با اشاره به بازار مصرفی اوکراین خاطر نشان کرد:  ما ظرفیت بالایی در تولید محصولات مورد نیاز این کشور داریم و با برنامه ریزی مناسب و ایجاد ارتباطات موثر در این نمایشگاه می توانیم بازار هدف مناسبی را برای محصولات ایرانی ایجاد کنیم؛ به خصوص در بحث محصولات کشاورزی صیفی جات، میوه جات، خشکبار و...
    وی پیشنهاد کرد: وزارت صنعت معدن تجارت و سازمان توسعه تجارت باید تلاش بیشتری داشته باشند و نمایشگاه های بیشتری از دست در کشور های دیگر برپا شود تا بتوانیم ارتباط مستقیم با بازار های هدف ایجاد کنم و همینطور وزارت خارجه نیز باید در این حوزه وارد شود و رایزن های اقتصادی قوی را برای ایجاد ارتباط موثر به دیگر کشور ها اعزام کند تا بتوانیم در کنار صادرات جذب سرمایه هم داشته باشیم.
    این نماینده مجلس تسهیل مسایل حقوقی کشورها خارجی را در ایران از مسائل مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مجلس باید در این مورد کمک کند و با ایجاد تسهیلات مناسب در قرارداد ها و تسریع تصویب لوایح همچنین در بحث توجه به محصولات صادرات محور و جذب سرمایه، با تشویق ها و کمک های اعتباری به برگزاری این گونه نمایشگاه یاری دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت