برگزاری دومین نمایشگاه «حمل‌‌‌و‌نقل، راهسازی و راهداری و صنایع وابسته» در هفته حمل‌‌و‌نقل

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی «حمل‌ونقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته» به منظور توسعه صنعت حمل و نقل با حمایت وزارت راه و شهرسازی و همکاری انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، در هفته حمل و نقل از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر امسال برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه «حمل‌‌‌و‌نقل، راهسازی و راهداری و صنایع وابسته» در هفته حمل‌‌و‌نقل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس، دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته (Iran Trans Expo  2017)  به منظور توسعه صنعت حمل و نقل کشور  با حمایت وزارت راه و شهرسازی و همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل و نقل و در هفته حمل و نقل از تاریخ 26 تا 28 آذر‌ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

    برگزاری این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های صنعت راهسازی، راهداری و حمل و نقل، ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فن‌آوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل، راهسازی و راهداری کشور، است.

    آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت حمل و نقل، راهسازی، راهداری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل کشور با حضور شرکت‌ها و مؤسسات بین‌المللی و هیئت‌های بازرگانی‌ و تجاری بین‌المللی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

    دبیر اجرایی نمایشگاه در این‌باره می‌گوید: این نمایشگاه جامع‌ترین نمایشگاه مدرن صنعتی، تجاری و بازرگانی و متناسب با شرایط روز ایران و جهان در بخش حمل و نقل، راهسازی و راهداری است.

    به گفته غلامرضا رضائیان سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی‌ به منظور تحول در آینده حمل و نقل‌، مشارکت و دسترسی به پروژه‌های عظیم و کلان حوزه‌های حمل و نقل، راهسازی و راهداری و نو‌سازی تجهیزات این نمایشگاه برگزار می‌شود.

    وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از اهداف نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه‌ فرصتی‌ به منظور بیان جایگاه ملی‌ حمل و نقل کشور و‌ ارائه دستاوردها و توانمندی‌های صنعت حمل و نقل، راهسازی و راهداری کشور است.

    ‌رضائیان آدرس اینترنتی نمایشگاه را www.irantransexpo.com معرفی کرد و افزود: این رویداد با توجه به حمایت‌های‌ وزارت راه و شهرسازی‌، سازمان‌ها، نهادها‌، انجمن‌ها‌، اتحادیه‌ها و بخش خصوصی بازار مناسبی جهت دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی با ارائه تولیدات و دستاوردهای شرکت‌های مرتبط این صنعت به شمار می‌آید.

    بنابراین گزارش این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل زمینی (راه‌آهن و جاده)، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، عملیات حمل و نقل، تجهیزات و ادوات راهسازی، راهداری، تجهیزات و خدمات فرودگاهی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها، بنادر، راه‌ها و راه‌آهن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت