نمایشگاه کتاب تهران (۱۶)

عرضه میوه بسته بندی و دستچین در نمایشگاه «شهرآفتاب»

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به عرضه میوه بسته بندی و دستچین در بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: در این بازار میوه های برش داده شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

عرضه میوه بسته بندی و دستچین در نمایشگاه «شهرآفتاب»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا ،عبدالحسین رحیمی در خصوص احداث بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تصریح کرد: این پروژه در جهت ارایه خدمات به بازدیدکنندگان به مرحله اجرا در خواهد آمد. به همین منظور در مجموعه شهرآفتاب مکانی را برای عرضه میوه بسته بندی و دستچین به انتخاب مشتری، در فضایی به مساحت حدود 200 مترمربع در دست اقدام داریم.

    وی با اشاره به تجهیز این بازار ادامه داد: در این تره بار میوه های برش شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

    مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از مراجعه کنندگان و مشتریان این بازار میوه و تره بار، ناشران و افراد مستقر در نمایشگاه کتاب هستند، اضافه کرد: این در حالیست که برخی دیگر از مراجعه کنندگان شهروندان تهرانی و بازدیدکنندگان شهرستانی هستند. همچنین ساعات کار آن نیز هماهنگ با شروع و پایان کار نمایشگاه است.

    وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان نمایشگاه ارایه خدمات داشته باشیم، گفت: این آمادگی را داریم که شهروندان تهرانی که در اطراف مجموعه شهرآفتاب زندگی می کنند نیز با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و از طریق مترو بتوانند از این فضا بهره مند شوند.

    رحیمی با بیان اینکه برنامه ای برای عرضه مواد پروتئینی در بازار میوه و تره بار شهرآفتاب نداریم، افزود: بازدیدکنندگان می توانند اقلام مورد نیاز خود را این بازار تهیه کنند و این در حالیست که میدان میوه وتره بار شهرآفتاب با ایجاد سازه دائم در آینده نزدیک به مردم خدمات رسانی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت